Hon har juh bett om ursäkt nu:
Citerar från kommentarerna
Citat:
Hej alla, Jag tycker att det
Skrivet av Margret Atladottir, lör, 04/11/2009 - 23:42
Hej alla,
Jag tycker att det börjar gå lite överstyr på den här tråden såhär i påskatider. Jag vill inte behöva ta bort den här artikeln och tråden, och kan inte föra in någon slags moderatorsystem på kommenteringen än och eftersom hela det här drevet baseras på de onödigt otrevliga kommentarer jag postade här för ett år sedan så jag vill jag ta tillfället i akt och be om ursäkt för det. Det var faktiskt sjukt osnyggt av mig och inget annat än förhastat. Sanna mina ord när jag säger att jag kommer aldrig att ge mig in i kommentarsdiskussioner! Jag minns vagt att jag vid tillfället var oerhört ledsen, frustrerad och galet arg eftersom jag dagligen fick anonyma elakt trötta gliringar på den här webben. Men det är ändå ingen ursäkt, för jag sjönk till en vidrigt låg nivå. Fruktansvärt onödigt och dumt av mig, förlåt till alla som tagit illa vid sig, jag menar det helt seriöst också om någon skulle tvivla på det.
Min förhoppning är nu att vi alla lugnar ner oss och går vidare mot nya utmaningar i livet. Hälsningar,
Margret Atladottir