2009-02-04, 16:16
Medlem
Falcãos avatar
Någon som har något skvaller om Nöjesguidens nya chefredaktör Margret Atladottir? Efter att ha läst några helt underbart bisarra dueller mellan Margret och tidningens läsare så blir man ju lite nyfiken på vad det är för en person.

http://nojesguiden.se/tv-recension/generation-kill#comment-4319

http://nojesguiden.se/artikel/nu-reder-vi-ut-det-haer
Citera
2009-02-04, 18:07
Medlem
kamrat Gruss avatar
jag har under ett antal år irriterat mig på denna rödvinsstreber till kvinna. Här har vi en person som blivit "malmökändis" genom fenomenet med att modeblogga men som sedan har särat på benen för att till slut hamna på "dyngan" eller dygnetrunt som det heter. Hon har avancerat runt bland blaskorna i ett antal år hur nu och hon har kunnat vara kvar i etermedierna kan jag bar fantisera om. Ja Margret är lika dum som hon verkar.
Hon började förmodligen skriva sin skit i "postis" (ungdomsspalten i sydsvenskan) och sedan blev hon kvar i ett stadie där hon skriver smörja. Men hon känner väl "rätt" folk så att säga.
Till skvaller har vi att hon har alkoholproblem och med stor sannolikhet sugit och särat sig fram till "framgång".
Citera
2009-02-04, 18:28
Medlem
Blaha2k2s avatar
Hon knullade sig in i NG som sagt.
Med CRB.

Hon är tjocks. http://photos-g.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v287/12/92/577193688/n577193688_952870_6956.jpg
Här är hennes Facebook:
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=641130190
Senast redigerad av Blaha2k2 2009-02-04 kl. 18:31.
Citera
2009-02-04, 18:28
Medlem
lsas avatar
hur gammal är människan?
Den länken till nöjesguiden med hennes "dialog" med läsarna är ju helt sjuk.
Hur oseriös är människan??
Framstår som en fjortis.
Citera
2009-02-04, 18:29
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lsa
hur gammal är människan?
Framstår som en fjortis.

Född 85.
Citera
2009-02-04, 19:45
Medlem
http://atladottir-margret.blogspot.com/
Citera
2009-04-12, 10:47
Medlem
mr.mmms avatar
*bump*

Maken till idiot får man leta efter. Frågan är väl iof om man gör henne en tjänst geneom att uppmärksamma hennes inkopetens och dumhet. Det bästa är kanske att tiga ihäl skatan
Citera
2009-04-12, 11:40
Medlem
Alaskas avatar
Hon har juh bett om ursäkt nu:

Citerar från kommentarerna

Citat:
Hej alla, Jag tycker att det
Skrivet av Margret Atladottir, lör, 04/11/2009 - 23:42

Hej alla,

Jag tycker att det börjar gå lite överstyr på den här tråden såhär i påskatider. Jag vill inte behöva ta bort den här artikeln och tråden, och kan inte föra in någon slags moderatorsystem på kommenteringen än och eftersom hela det här drevet baseras på de onödigt otrevliga kommentarer jag postade här för ett år sedan så jag vill jag ta tillfället i akt och be om ursäkt för det. Det var faktiskt sjukt osnyggt av mig och inget annat än förhastat. Sanna mina ord när jag säger att jag kommer aldrig att ge mig in i kommentarsdiskussioner! Jag minns vagt att jag vid tillfället var oerhört ledsen, frustrerad och galet arg eftersom jag dagligen fick anonyma elakt trötta gliringar på den här webben. Men det är ändå ingen ursäkt, för jag sjönk till en vidrigt låg nivå. Fruktansvärt onödigt och dumt av mig, förlåt till alla som tagit illa vid sig, jag menar det helt seriöst också om någon skulle tvivla på det.

Min förhoppning är nu att vi alla lugnar ner oss och går vidare mot nya utmaningar i livet. Hälsningar,
Margret Atladottir
Citera
2009-04-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alaska

Låter som om det vore komponerat en kväll då hon tittat för djupt ner i rödvinsboxen och faktiskt börjat se sig själv i spegeln. Kvällen avslutades givetvis med att hon "gråtpullade" sig till sömns
Senast redigerad av Separoth 2009-04-12 kl. 11:59.
Citera
2009-04-12, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lsa
hur gammal är människan?
Framstår som en fjortis.

Av hennes utseende att döma, knappast äldre än 13, så fjortis är en bra gissning
Citera
2009-04-12, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alaska

Ett år efter det hände. Gisses, hade länken inte hamnat på FB och blivit buzzad hade "ursäkten" aldrig kommit. Kronan på verket är hur patetisk hon framställer sig själv när hon försöker vifta bort sina misstag genom att förse sig själv med skygglappar. Hon är lika blåst som man tror och som flera före mig skrivit: hon har garanterat sugit och knullat sig till sitt jobb.

För ingen kan väl på allvar mena att en hormonstinn 23-åring kan vara chefredaktör?
Citera
2009-04-13, 00:08
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farb
Ett år efter det hände. Gisses, hade länken inte hamnat på FB och blivit buzzad hade "ursäkten" aldrig kommit. Kronan på verket är hur patetisk hon framställer sig själv när hon försöker vifta bort sina misstag genom att förse sig själv med skygglappar. Hon är lika blåst som man tror och som flera före mig skrivit: hon har garanterat sugit och knullat sig till sitt jobb.

För ingen kan väl på allvar mena att en hormonstinn 23-åring kan vara chefredaktör?

Hon har nog kommit ur puberteten nu. Och det är inte alltid ett drömjobb att vara chefredaktör jämfört med att vara skribent. Så det kan vara ganska stor rotation på chefsredaktörsposterna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in