2009-04-13, 12:07
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Hon knullade sig in i NG som sagt.
Med CRB.
Knappast med honom väl? Han vill ju bara pussa på Morrisey . Troligtvis går han även igång på sin egen spegelbild.

Däremot stör det mig varje gång jag ser henne att hennes tänder är mindre än mina egna mjölktänder var när jag var fem år. Gissar på att hon har någonstans mellan 50 till 60 tänder för att fylla ut munnen

/T
Citera
2009-04-15, 17:09
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Knappast med honom väl? Han vill ju bara pussa på Morrisey . Troligtvis går han även igång på sin egen spegelbild.

Däremot stör det mig varje gång jag ser henne att hennes tänder är mindre än mina egna mjölktänder var när jag var fem år. Gissar på att hon har någonstans mellan 50 till 60 tänder för att fylla ut munnen

/T

Jodå, läs hennes blogg, länk finnes på första sidan.
Där skriver hon om sina eskapader med herr CRB.
Citera
2009-05-02, 22:06
Bannlyst
Hehe har gått i samma klass på mellanstadiet med hennes bror.
Citera
2009-05-03, 01:53
Medlem
Druganauts avatar
Men vad fan, är det där hennes blogg på riktigt eller är det nån som fulbloggar i hennes namn? Maken till ointelligent trams får man leta efter.
Citera
2009-05-03, 04:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farb
Ett år efter det hände. Gisses, hade länken inte hamnat på FB och blivit buzzad hade "ursäkten" aldrig kommit. Kronan på verket är hur patetisk hon framställer sig själv när hon försöker vifta bort sina misstag genom att förse sig själv med skygglappar. Hon är lika blåst som man tror och som flera före mig skrivit: hon har garanterat sugit och knullat sig till sitt jobb.

För ingen kan väl på allvar mena att en hormonstinn 23-åring kan vara chefredaktör?

Kan någon ge en snabbsummering kring vad som hänt och varför människan ber om ursäkt?
Citera
2009-05-03, 05:26
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kan någon ge en snabbsummering kring vad som hänt och varför människan ber om ursäkt?

Atladottir skrev en totalt menlös recension av tv-serien Generation Kill och fick lite kritik för detta i kommentatorsfältet varpå hon blev helt galen och började förolämpa den som hade skrivit å det grövsta.
Citera
2009-05-03, 07:23
Medlem
http://sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article429613/Kaxig-alskad-och-hatad.html
Citera
2009-05-03, 07:36
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Wilde
http://sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article429613/Kaxig-alskad-och-hatad.html

Ha ha, vilken kompisjournalistik! Åh det är så synd om henne för att hon är tjej. Alla är så dumma! Hon är utsatt för ett patriarkalt strukturellt förtryck - buhu!!!
Hon och journalistkompisen gör sitt bästa för att bagatellisera hennes klavertramp.
Senast redigerad av KLANGBOTTEN 2009-05-03 kl. 07:38.
Citera
2009-05-03, 07:42
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danny Wilde

Stackarn, imponerande hur vissa kvinnor alltid kan vifta undan allt sånt där med att det drabbar dem bara för att de är kvinnor...

Skriver man provocerande saker så får man nog allt leva med att råka ut för "näthat". Ska bli skoj att se när Alex Schulman gråter ut i Aftonbladet och snyfta över alla elaka kommentarer han får "bara för att han är man"...

Att det var hon som startade hatandet i det här fallet verkar inte vara något som bekymrar henne eller journalisten, patetiska människa.
Citera
2009-05-03, 08:00
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Kör: Absolut inte, har inget körkort. Det har ingen på Nöjesguidens redaktion.

Låter ju mer som om hon är på en partiblaska för miljömuppar.

Tack och lov att vi exporterade den här isländska begåvningen från Skåne till Stockholm.
Citera
2009-05-03, 08:46
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KLANGBOTTEN
Ha ha, vilken kompisjournalistik! Åh det är så synd om henne för att hon är tjej. Alla är så dumma! Hon är utsatt för ett patriarkalt strukturellt förtryck - buhu!!!
Hon och journalistkompisen gör sitt bästa för att bagatellisera hennes klavertramp.

Japp, det där var verkligen en riktigt urusel intervju. Den ska en redaktör sätta stopp för. Frågorna är skittråkiga, ointressanta och okritiska. Sedan att halva intervjun handlar om hennes relation till Malmö och inte om hennes roll som chefredaktör gör det ännu mer ointressant.
Citera
2009-05-03, 11:11
Medlem
Går det att läsa kommentarsfältet på nåt sätt? Den cachning jag hittade länk till funkade inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in