2009-02-03, 23:16
Citat:
(Saxar min egen text från ett 5 minuter gammalt inlägg då jag inte orkar skriva det igen.)
Ursprungligen postat av D_Devil
Jag sitter i samma sits nu, typ.
Var ihop med min flicka i 3 år, vi bröt kontakten till 90% i början av 2008 men träffades detta nyåret igen.
Vi hade sex, mys, hångel, pussar - ja allt som hör förhållanden till.
Jag fick tillbaka känslorna, men hon vill inte köra igen.
Hon vill dock inte förlora mig som vän, alls - hon vill absolut vara min vän fortfarande.
Jag känner att jag sakta men säkert kommer över henne igen och när jag väl har gjort det så har jag inga problem med att vara vänner.
Fast, oavsett hur lång tid som går så tror jag att jag ALDRIG kommer kunna smälta det faktum att hon kommer göra saker med andra killar i min närvaro, trots att det är fullt tillåtet och normalt. (Krogen etc)
Tagit ett par öl, ber om ursäkt för enventuella anomaliteter i texten.
Var ihop med min flicka i 3 år, vi bröt kontakten till 90% i början av 2008 men träffades detta nyåret igen.
Vi hade sex, mys, hångel, pussar - ja allt som hör förhållanden till.
Jag fick tillbaka känslorna, men hon vill inte köra igen.
Hon vill dock inte förlora mig som vän, alls - hon vill absolut vara min vän fortfarande.
Jag känner att jag sakta men säkert kommer över henne igen och när jag väl har gjort det så har jag inga problem med att vara vänner.
Fast, oavsett hur lång tid som går så tror jag att jag ALDRIG kommer kunna smälta det faktum att hon kommer göra saker med andra killar i min närvaro, trots att det är fullt tillåtet och normalt. (Krogen etc)
Tagit ett par öl, ber om ursäkt för enventuella anomaliteter i texten.

Skrev precis detta och tänkte på en grej som kanske låter konstigt, men vi kör ändå.
Jag har vid två tillfällen vart tvungen att komma över mitt ex, mars 2008 och nu, i skrivande stund.
Vi var som texten ovan förtäljer, ihop i 3 år.
Första gången vi gjorde slut så vet jag inte vad som hände, vi älskade varann fortfarande men bestämde att gå skilda vägar. Hon mådde uselt, smsade varje dag, ringde och sa godnatt, kom över ibland etc.
Jag bad henne dra åt helvete, inte för min egen skull utan för hennes.
Jag kände konstigt nog inte något begär att vara med henne. Man kan säga att jag kom över henne direkt, därför beslutade jag att inte träffa henne alls för att underlätta för henne. Jag ville inte ge henne något hopp, eller få henne att må dåligt mer än nödvändigt.
Nu, nästan ett år senare så fick jag tillbaka känslorna med råge.
Jag tror faktiskt jag älskar henne mer nu än jag gjorde under våra 3 år.
Jag har hela Januari månad umgåtts med henne precis som vi var ihop, men hon har hela tiden tvekat.
Häromdagen kom beskedet att hon inte ville ha något förhållande.
Givetvis gick min värld åt helvete, men ändå inte.
Det har gått 2 dagar och jag börjar redan komma över henne?
Första dagen så påminde ALLT och ALLA om henne, hon var ständigt i mina tankar även i sovande tillstånd. Det var otroligt tufft.
Men nu så tänker jag på henne kanske en, två, tre gånger i timman? Om ens det?
Det är inte ens jobbigt längre.
Jag ska tillexempel på bio med henne imorgon, inte ens det känns jobbigt.
Vad kan stämma bäst?
A - Att jag är dum i hjärnan?
B - Att jag är välsignad med en "lätt att komma över"-förmåga?
Hur lång tid har det tagit DIG att komma över ditt ex?
Förlåt för att texten är grötig och lång, men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig. Har dessutom tagit ett par öl.