Tjenare, ligger till såhär att om ett par veckor ska jag bege mig till Gran Canaria, och tänkte då göra min första gadd. Vet hur motivet ska vara och sånt, men är det värt att göra på Gran Canaria, om det ens finns tatuerare där?
Så undrar, hur är kvaliteten på studiorna, vill inte få någon sketen sjukdom.
Finns det några studior där, och isåfall vart? Ska vara i södra delen, San Agustin tror jag det heter. Och om priset är stor/någon skillnad öht. Annars gör jag den nog i GBG
Tjenare, ligger till såhär att om ett par veckor ska jag bege mig till Gran Canaria, och tänkte då göra min första gadd. Vet hur motivet ska vara och sånt, men är det värt att göra på Gran Canaria, om det ens finns tatuerare där?
Så undrar, hur är kvaliteten på studiorna, vill inte få någon sketen sjukdom.
Finns det några studior där, och isåfall vart? Ska vara i södra delen, San Agustin tror jag det heter. Och om priset är stor/någon skillnad öht. Annars gör jag den nog i GBG
Finns garanterat tatuerare där! och se för fan till att du får rena nålar i förseglade engångspåsar!
från San Agustin är det inte långt till andra hålor och det kostar ju inte många euros att åka taxi där.. så det är kanske värt att kolla upp flera ställen för att se vem som ser mest seriös ut..
Och gör den på slutet av resan så du kan vara ute å va full å jävlig i solen!
Finns garanterat tatuerare där! och se för fan till att du får rena nålar i förseglade engångspåsar!
från San Agustin är det inte långt till andra hålor och det kostar ju inte många euros att åka taxi där.. så det är kanske värt att kolla upp flera ställen för att se vem som ser mest seriös ut..
Och gör den på slutet av resan så du kan vara ute å va full å jävlig i solen!
Ah tack för hjälpen, jo självklart ska jag göra den i slutet av resan då
Förstod inte riktigt med Miami Ink känslan, men hade vart gött om man kunnat spara in 500 kr iaf
Och få hepatit och en gaddning som ser ut som skit? Det är inte smart att vara dumsnål när det kommer till gaddningar. Vänta med att gadda dig , gör det på någon studio i Göteborg istället.
Och få hepatit och en gaddning som ser ut som skit? Det är inte smart att vara dumsnål när det kommer till gaddningar. Vänta med att gadda dig , gör det på någon studio i Göteborg istället.
~mand
Känner en jävla massa som gaddat sig på charter ställen... ingen av dom har hepatit lr aids vad jag vet.. har dom bara nya rena grejer så är det ju ingen fara..
En gadd ska du ha hela livet, så lägg en slant för säkerhets skull.
Personligen skulle jag aldrig tänka tanken att gadda mig i en äcklig söndersupen turistfälla.
Vissa tatueringar behöver fyllas i kort efter, ska du pröjsa en i gbg eller ta det på nästa resa då??
Jävlar, har pessimisterna sitt årsmöte här eller? Aja, får väl bli i GBG då, någon som har en studio och rekommendera? Hört mycket gott om Bloodwork.
Och hur mycket tror ni en 10 cm döskalle skulle gå på? Hoppas inte det är för WT
Jävlar, har pessimisterna sitt årsmöte här eller? Aja, får väl bli i GBG då, någon som har en studio och rekommendera? Hört mycket gott om Bloodwork.
Och hur mycket tror ni en 10 cm döskalle skulle gå på? Hoppas inte det är för WT
haha skönt o höra, Var på Bloodwork för några veckor sen. kanon, riktigt bra
Har polare som e väldigt nöjda.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!