2009-02-03, 13:37
Medlem
HenrySmarts avatar
Hejsan vet inte riktigt om detta är rätt ställe på tråden men jag chansar.
Här om dan kom jag över en karta tradil (starkt smärststillande medel) och en karta Tradolan. trodde dock att jag fått 2 kartor tradolan och blev väldfigt besviken då jag märkte att så inte var fallet. Så jag undrar nu om jag kan ta tradil som en benzo eller något liknande eller om det bra är slöseri på läkemedel??

Tack på förhand
Citera
2009-02-03, 14:05
Medlem
Tradil innehåller dex-ibuprofen. D.v.s. en vidareutveckling av vanliga ibuprofen (Ipren). Så det sista du kommer få är någon form av "bensoeffekt".

Lycka till.

/T,

Citat:
Ursprungligen postat av HenrySmart
Hejsan vet inte riktigt om detta är rätt ställe på tråden men jag chansar.
Här om dan kom jag över en karta tradil (starkt smärststillande medel) och en karta Tradolan. trodde dock att jag fått 2 kartor tradolan och blev väldfigt besviken då jag märkte att så inte var fallet. Så jag undrar nu om jag kan ta tradil som en benzo eller något liknande eller om det bra är slöseri på läkemedel??

Tack på förhand
Citera
2009-02-03, 14:19
Medlem
HenrySmarts avatar
ok tack för infon. jag å två polare har tagit 800 mg nu å det e ganska soft inget benzigt precis som du sa men soft endå trött å mysigt å tung i kroppen
Citera
2009-02-03, 20:01
Medlem
Citat:
ok tack för infon. jag å två polare har tagit 800 mg nu å det e ganska soft inget benzigt precis som du sa men soft endå trött å mysigt å tung i kroppen

Sjysst placebo. Nästa vecka pröva alvedon men tänk på att inte ta för mycket då det skadar levern.
Citera
2009-02-03, 21:26
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:

Förmodligen så är du trött och behöver en natts sömn. Det är inte pillrena som gör dig seg, det är en del av naturen
Citera
2010-08-13, 17:48
Medlem
Satansmords avatar
Funkar bra mot huvudvärk och bakfylla, men något rus går inte att få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in