Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Jag tycker att du admin skulle svara på dom frågor som användarna har ställt istället för att ägna så mkt tid till att jaga "snorisar".
Nix. Barnungnarna ska väck. Punkt slut. Allihopa.
Varför ska vi tillåta en massa småglin som bara vill förstöra forumet?
Detta är ingen webchat. Det är heller ingen ungdomsgård.
Citat:
Anser att argumenet "dra om det inte passar" som användes iom The_X's banning är rätt dumt, hur ska nån våga föreslå förändringar/förbättringar när ingen vågar kritisera? Och jag vet, konstruktiv kritik, men det är ju du som bestämmer var som är konstruktiv kritik.
Nix. det är inte det minsta dumt.
För övrigt uttryckte jag mig inte så.
Men är man misnöjd med forumet, så är man välkommen att hjälpa till att förbättra det. Detta gör man med att komma med konstruktiva idéer på hur saker blir bättre. Inte genom att bara gnälla.
"Öhhh!!! Det var bättre förr. J-la censurnollor!!!"
Är det sådana inlägg du vill ha kvar?
Eller är det de hundratal Sture-inläggen du saknar.
Jaa, det är jag som svarar för vad som är konstruktiv kritik.
Men för att underlätta, så skall jag här förklara vad ordet konstruktiv betyder. Så vi inte får några fler missförstånd.
Konstruktiv: adj. "som (på ett positivt sätt) är inriktad på att bygga upp något.
Motsats: destruktiv.
Slut på svenska-lektionen.
Citat:
Jag föreslår att du tillsammans med dom andra anmins gör forumet bättre genom att t.ex fixa så att rätt antal visningar funkar + ser över IDF's modererande.
Japp. Vi fixar förbättringar hela tiden. Men Rom byggdes inte på en dag.
Jag ska även titta närmare på IDF:s moderatorskap. Jag är personligen mycket nöjd med IDF, men tycker tidigare kritik här var konstruktiv, varför jag tänker titta närmare på det.
admin