2003-09-10, 22:21
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Det går en röd tråd genom kritiken mot flashback. De flesta och mest ihärdiga gråterskorna tycks nämligen vara fd användare som blivit avstängda. Vilken slump!

Spänn av lite!!!
Dina byxor spricker snart på grund av att du böjer dig för mycket
2003-09-10, 22:57
Medlem
Schaffers avatar
Jag är ganska ny på FB och kanske just därför tyckte jag faktiskt att det var intressant att läsa vad The_X skrev.

Jag tycker admin själv verkar tillhöra både kategori A och B!

/Schaffer
2003-09-10, 23:00
Medlem
De Larges avatar
Jag tycker att du admin skulle svara på dom frågor som användarna har ställt istället för att ägna så mkt tid till att jaga "snorisar".

Anser att argumentet "dra om det inte passar" som användes iom The_X's banning är rätt dumt, hur ska nån våga föreslå förändringar/förbättringar när ingen vågar kritisera? Och jag vet, konstruktiv kritik, men det är ju du som bestämmer var som är konstruktiv kritik.

Jag föreslår att du tillsammans med dom andra anmins gör forumet bättre genom att t.ex fixa så att rätt antal visningar funkar + ser över IDF's modererande.
2003-09-10, 23:04
Medlem
Ghandis avatar
Jag vågar inte säga så mycket för jag vill vara kvar här, men min kommentar är : Det är skillnad på FB nu och hur det var innan. Det är skillnad på Admin nu och hur Admin var innan.

Om det är positivt eller inte kommer jag inte att spekulera i, men var och en kan dra sin egen slutsats av hur det sköts nu jämfört med innan.
2003-09-10, 23:07
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Jag är ganska ny på FB och kanske just därför tyckte jag faktiskt att det var intressant att läsa vad The_X skrev.

/Schaffer

Det tycker jag definitivt inte. Snarare ska du nog inte kasta sten i glashus...

Visst kan admin varit lite hård ibland, men ser man till helheten är det bara för att bibehålla kvalitet på forumet. Jag har inte sett någon debattör som endera blivit bannad för sina åsikter i konstruktiv form, eller för sånt där konstruktiv debatt eller kritik förts på tal. Det ÄR grupp a och b som ska bort...om man tycker att nån uppför sig illa så bidrar det ju inte konstruktivt med att kasta tillbaka okvädningsord eller plumpa påhopp...
2003-09-10, 23:09
Medlem
Fat bastards avatar
Citat:

/Schaffer

Om man har en uppgift och en övertygelse som nu admin har,så kan man aldrig utföra denna till fullo, och samtidigt försöka vara alla till lags.
Demokrati i all ära men ibland är bulldozerstilen det som fungerar bäst.
Även om jag inte varit medlem så fasligt länge så har jag läst forumet sen början, och jag måste säga att det var på väg nerför i sommras.
Men den nya upprensningsaktionen från admin är både välkommen och verkar fungera.Trådarna blir ju intressantare och intressantare.
2003-09-10, 23:13
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
Om man har en uppgift och en övertygelse som nu admin har,så kan man aldrig utföra denna till fullo, och samtidigt försöka vara alla till lags.
Demokrati i all ära men ibland är bulldozerstilen det som fungerar bäst.
Även om jag inte varit medlem så fasligt länge så har jag läst forumet sen början, och jag måste säga att det var på väg nerför i sommras.
Men den nya upprensningsaktionen från admin är både välkommen och verkar fungera.Trådarna blir ju intressantare och intressantare.

Äntligen någon som förstår vad jag håller på med.
Tack!!!

:-)

admin
2003-09-10, 23:17
Administrator
admins avatar
Citat:

/Schaffer

Och jag tycker att du tramsar.

Du får därmed en varning.

Du har nu tre alternativ:

A) Lämna forumet frivilligt
B) Skärp dig, och var seriös i dina inlägg
C) Strunta totalt i vad jag säger, och jag kastar ut dig nästa gång du tramsar.

Nej. Flashback är ingen söndagsskola. Och nej, vi har inte tålamod med en massa trams om småsaker. Det finns andra forum för sådant.
Har ni inget viktigt att säga, så tig.
Skriv när ni har något att säga.

admin
2003-09-10, 23:18
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Jag vågar inte säga så mycket för jag vill vara kvar här, men min kommentar är : Det är skillnad på FB nu och hur det var innan. Det är skillnad på Admin nu och hur Admin var innan.

Om det är positivt eller inte kommer jag inte att spekulera i, men var och en kan dra sin egen slutsats av hur det sköts nu jämfört med innan.

Du behöver inte vara orolig för att komma med kritik.

Jag ser inte dig som någon av tramsnissarna.

Och kritik är alltid OK, så länge den är konstruktiv.

Peace!

admin
2003-09-10, 23:25
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Och jag tycker att du tramsar.

Du får därmed en varning.

Du har nu tre alternativ:

A) Lämna forumet frivilligt
B) Skärp dig, och var seriös i dina inlägg
C) Strunta totalt i vad jag säger, och jag kastar ut dig nästa gång du tramsar.

Nej. Flashback är ingen söndagsskola. Och nej, vi har inte tålamod med en massa trams om småsaker. Det finns andra forum för sådant.
Har ni inget viktigt att säga, så tig.
Skriv när ni har något att säga.

admin

Jag var seriös i mitt inlägg.

Jag ska aldrig mer tala om mina åsikter om admin eller ens debattera med, eftersom jag effektivt blivit tystad.

/Schaffer
2003-09-10, 23:31
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Jag tycker att du admin skulle svara på dom frågor som användarna har ställt istället för att ägna så mkt tid till att jaga "snorisar".

Nix. Barnungnarna ska väck. Punkt slut. Allihopa.
Varför ska vi tillåta en massa småglin som bara vill förstöra forumet?
Detta är ingen webchat. Det är heller ingen ungdomsgård.

Citat:
Anser att argumenet "dra om det inte passar" som användes iom The_X's banning är rätt dumt, hur ska nån våga föreslå förändringar/förbättringar när ingen vågar kritisera? Och jag vet, konstruktiv kritik, men det är ju du som bestämmer var som är konstruktiv kritik.

Nix. det är inte det minsta dumt.
För övrigt uttryckte jag mig inte så.
Men är man misnöjd med forumet, så är man välkommen att hjälpa till att förbättra det. Detta gör man med att komma med konstruktiva idéer på hur saker blir bättre. Inte genom att bara gnälla.

"Öhhh!!! Det var bättre förr. J-la censurnollor!!!"

Är det sådana inlägg du vill ha kvar?
Eller är det de hundratal Sture-inläggen du saknar.

Jaa, det är jag som svarar för vad som är konstruktiv kritik.
Men för att underlätta, så skall jag här förklara vad ordet konstruktiv betyder. Så vi inte får några fler missförstånd.

Konstruktiv: adj. "som (på ett positivt sätt) är inriktad på att bygga upp något.
Motsats: destruktiv.

Slut på svenska-lektionen.

Citat:
Jag föreslår att du tillsammans med dom andra anmins gör forumet bättre genom att t.ex fixa så att rätt antal visningar funkar + ser över IDF's modererande.

Japp. Vi fixar förbättringar hela tiden. Men Rom byggdes inte på en dag.

Jag ska även titta närmare på IDF:s moderatorskap. Jag är personligen mycket nöjd med IDF, men tycker tidigare kritik här var konstruktiv, varför jag tänker titta närmare på det.

admin
2003-09-10, 23:32
Medlem
Quektimas avatar
Jag håller med att det är bra att vi får ut tramspellarna härifrån!

OT: Nu när vi ändå har admin på tråden så tycker jag att du skall försöka bekräfta att du ser de trådar som handlar om tekniska problem/förslag på förbättringar. Som det är nu så kommer det upp en fråga som diskuteras utan admins kommentar. Dessa trådar försvinner sedan ner och glöms bort varpå de senare tas upp igen av någon annan.
Låt oss veta vad ni jobbar på, vad ni tänker genomföra och vad ni tycker är bra som det är (dvs skiter i ).

Mvh Q

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in