2009-02-02, 21:43
Medlem
StandUps avatar
Tjenare, har kommit över ett par Betapred 0,5 mg tabletter, lösliga i vatten och de är ett sorts Kortison. Har hört att det är de här läkemedlen som vissa idrottsmän använder för att dopa sig. Nu undrar jag hur Betapred skulle kunna ge för effekt vid träning? Ökad muskelmassa? Ökad styrka? Ökad muskelmassa och styrka för tillfället? Ja, ni förstår vinkeln! Tacksam för många seriösa svar!
Citera
2009-02-02, 21:45
Medlem
BePositives avatar
Passar nog bättre i Dopingforumet..
Citera
2009-02-02, 21:47
Medlem
betapred är nog inget som ska intas innan efter träningspass ofta. jag har en bunte sånna hemma för min allergi, och efter jag hade tagit dem så sa doktorn till mig på sjukhuset att jag skulle ta det lugnt i några dagar.
Citera
2009-02-02, 21:50
Medlem
blubbblubbblubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandUp
Tjenare, har kommit över ett par Betapred 0,5 mg tabletter, lösliga i vatten och de är ett sorts Kortison. Har hört att det är de här läkemedlen som vissa idrottsmän använder för att dopa sig. Nu undrar jag hur Betapred skulle kunna ge för effekt vid träning? Ökad muskelmassa? Ökad styrka? Ökad muskelmassa och styrka för tillfället? Ja, ni förstår vinkeln! Tacksam för många seriösa svar!
Cyklistshit. Inget att bygga muskler på tvärtom.
Citera
2009-02-03, 14:50
Moderator
^Eazs avatar
Besvarat redan, men passar bättre i Dopingforumet.
/Mod
Citera
2009-02-03, 16:14
Bannlyst
Kör på! Kortison är ju jätte-anabolt eller?
Citera
2009-02-03, 16:30
Moderator
^Eazs avatar
Tja, är ju dopingklassat men knappast den typ av doping som TS hoppas på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in