2003-09-10, 14:25
Medlem
getosts avatar
eftersom jag tyckte det var en lite hftig trd, den dr om vem som haft sex med sin vrdfamilj, eller ngon bekants mamma etc...........stller jag frgan p nytt, eftersom den lixom dog ut, den trden

har ngon hr haft sex med ngon bekants mamma, eller ngon faster eller moster t.ex.? ; )

sjlv har jag det inte, men en kompis jag umgicks mycket med nr jag var sdr 13-16 r hade en mamma som grna gick omkring i badrock om kvllarna, och dessutom grna satte sig jmte mig i tv-soffan och lutade sig fram oftare n ndvndigt. hon lade grna benen i kors s att rocken gled upp en bra bit ver lren och NSTAN *snyft* gav en skymt av det allra heligaste.
Citera
2003-09-10, 14:30
Medlem
LadyTieras avatar
Mycket mammor r det...ngon sorts Oidipus komplex?

Citera
2003-09-10, 20:56
Bannlyst
har ox en kompis som nr han var 13 blev av med oskulden nr hans kompis mamma gav honom en rejl omgng, han kan knappt prata om det n utan att skmmas ihjl..

Sjlv har man bara varit tillsammans med en chef som jag hade fr ngra jobb sedan..
Citera
2003-09-11, 17:17
Medlem
rosamannens avatar
Jag tryckte p en polares storasyrra...
Jag var 21 och hon 26. Hon var dessutom gift vid tillfllet.
Sen fick jag veta att han hade "rekommenderat" mig.

(Nej, jag har inte idkat intimt umgnge med honom!)
Citera
2003-09-12, 13:11
Medlem
getosts avatar
lckra detaljer

det intressanta r ju egentligen hur det gick till. hur hamnar man i en situation dr ngons morsa s ppet visar att hon vill ha sex?

jag menar.......tafsade ngon p henne, eller gjorde hon det p killen?
var bda nyktra? var hnde det? hur var det? etc...........det r ju SNT som r hftigt att lsa om ; )

och nej.......jag lider inte av komplex a laOidipus........men tanken p ngon ANNANS morsa r inte helt ointressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in