2003-09-10, 14:25
Medlem
getosts avatar
eftersom jag tyckte det var en lite häftig tråd, den där om vem som haft sex med sin värdfamilj, eller någon bekants mamma etc...........ställer jag frågan på nytt, eftersom den lixom dog ut, den tråden

har någon här haft sex med någon bekants mamma, eller någon faster eller moster t.ex.? ; )

själv har jag det inte, men en kompis jag umgicks mycket med när jag var sådär 13-16 år hade en mamma som gärna gick omkring i badrock om kvällarna, och dessutom gärna satte sig jämte mig i tv-soffan och lutade sig fram oftare än nödvändigt. hon lade gärna benen i kors så att rocken gled upp en bra bit över låren och NÄSTAN *snyft* gav en skymt av det allra heligaste.
Citera
2003-09-10, 14:30
Medlem
LadyTieras avatar
Mycket mammor är det...någon sorts Oidipus komplex?

Citera
2003-09-10, 20:56
Bannlyst
har oxå en kompis som när han var 13 blev av med oskulden när hans kompis mamma gav honom en rejäl omgång, han kan knappt prata om det än utan att skämmas ihjäl..

Själv har man bara varit tillsammans med en chef som jag hade för några jobb sedan..
Citera
2003-09-11, 17:17
Medlem
rosamannens avatar
Jag tryckte på en polares storasyrra...
Jag var 21 och hon 26. Hon var dessutom gift vid tillfället.
Sen fick jag veta att han hade "rekommenderat" mig.

(Nej, jag har inte idkat intimt umgänge med honom!)
Citera
2003-09-12, 13:11
Medlem
getosts avatar
läckra detaljer

det intressanta är ju egentligen hur det gick till. hur hamnar man i en situation där någons morsa så öppet visar att hon vill ha sex?

jag menar.......tafsade någon på henne, eller gjorde hon det på killen?
var båda nyktra? var hände det? hur var det? etc...........det är ju SÅNT som är häftigt att läsa om ; )

och nej.......jag lider inte av komplex a la´Oidipus........men tanken på någon ANNANS morsa är inte helt ointressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in