2003-09-10, 11:31
Medlem
disney e på g med själv förstörande dvd skivor.

LÄNK
Citera
2003-09-10, 11:45
Medlem
chrishx3000s avatar
Läste det också, vilka jäla pappskallar. Har försöker jag återvinna mina ölburkar o så ska de pumpa ut dvd-skivor som självförstörs! Kan inte se nyttan med det annars heller, räcker ju med att läsa en gång för att rippa den!
Citera
2003-09-10, 11:47
Medlem
slöseri med plast eller vad skivorna e gjord av o sen förstörande av naturen men vad ska man göra dom tjänar sin pengar o sen e det inget man kan göra
Citera
2003-09-10, 14:52
Medlem
jaha...

Det här var på tapetern för ett bra tag sedan, borde man inte kunna köra sin DVD-spelare i ett vacuum?
Citera
2003-09-10, 15:09
Medlem
Turistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyxius
Det här var på tapetern för ett bra tag sedan, borde man inte kunna köra sin DVD-spelare i ett vacuum?

Skitbra idé! Jag ska montera upp ett lufttätt tält i mitt vardagsrum!

Nä, men som sagt, rippa dem vid första "titten" borde ju funka. För övrigt tycker jag delvis att det är en bra idé. För mig får de gärna uppfinna engångs-VHS också. Fan vad soft att slippa lämna tillbaka hyrfilmerna till videobutiken!
Citera
2003-09-10, 21:25
Medlem
mm, men om detta ska gå så måste man ju återanvända dvd-skivorna..annars blir det typ fetaste miljö-saken Är ju lite jobbigt att åka och lämna dem å bla bla..njae..vet inte om det är ngn sak som kommer bli STOR och BRA, t.ex. som SMS..blir mer som wap typ :P finns men är ganska dåligt och inte så använd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in