2009-02-02, 21:35
Medlem
Folk borde testa sin första drog under översikt med flera erfarna, när de är typ 20 bast, och första drogen borde vara en lätt mängd tjack. Sen skulle man aldrig röra det igen och gå över till holk. Inte direkt lätt att tänka i sånna här banor utan att låta jäääävligt dum i huvet. Men ska jag prata rent från effekterna så hade det varit en optimal start. En hel natt av flummiga konversationer och självinsikter,plus känslan av att hela världen är helt underbar och sedan sakta men säkert vänjas in i en stoners mysiga virrvarr av totalt irrellevanta idéer och tankegångar.
Citera
2009-02-02, 21:36
Medlem
antagonistens avatar
Cannabis -> Övriga droger
/mod
Citera
2009-02-02, 21:38
Medlem
Mycket sant att it belongs there! : ) värt att nämnas är också att alla ska vara helt införstådda med vad de tar och vara väl instuderade med såväl effekter som bieffekter.
Citera
2009-02-02, 22:33
Medlem
Qracks avatar
Adrenokrom skulle inte vara fel som första drog !
Citera
2009-02-02, 22:50
Medlem
Escapisms avatar
Kokain är sett som en ganska tung drog, men är en festdrog så bör inte vara för stort problem för dig att testa det. Sen beror det ju mer på din livssituation om du kommer fastna i nått. Gräs kan vara mer dynamiskt i användandet, så om du vill chilla med polare, själv eller ha det snäppet mer flummigt på fest så är det kanske en bättre drog.

Testa varligt och känn efter vad det är du är ute efter med droger.
Citera
2009-02-02, 23:23
Medlem
Tightflesks avatar
Försök få tag på lite salvia 120x, tror det är den absolut bästa första drogen.
Citera
2009-02-02, 23:48
Medlem
Nojlagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tightflesk
Försök få tag på lite salvia 120x, tror det är den absolut bästa första drogen.

Bra idé men skulle inte Ayahuasca funka ännu bättre?
Citera
2009-02-03, 00:00
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajmon
Det är så att jag har blivit allt mer och mer sugen på att testa någon drog. Har tillgång till Hasch och kokain , men är det något men bör testa innan ?
Vet inte riktigt hur dom ligger till i "skalan" med farliga droger, men är det något jag bör testa innan som inte är så starkt ?
sen undrar jag med , är hasch samma som , cannabis ,weed,brunt och fan alla namn folket säger ?
Hasch.
Citera
2009-02-03, 00:05
Medlem
Dikes avatar
Tramadol!
Citera
2009-02-03, 00:09
Medlem
Jungles avatar
Cannabis.
Citera
2009-02-03, 00:16
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojlaget
Bra idé men skulle inte Ayahuasca funka ännu bättre?
Ja skulle nog också kunna funka fast då borde han juh skjuta lite horse innan för att undvika att snea fast det går nog bra utan också =)

(Ooo mitt 300 inlägg =P)
Citera
2009-02-03, 00:17
Medlem
C8H11Ns avatar
Oxykodon, rektalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem