Då började jag fundera på i hur stor utsträckning tjejer känner till denna försats, alltså att killar vid upphetsning kan "komma lite", det blir nån droppe (varierar iofs).
Så...känner tjejer till detta fenomen? Eller tror dom/ni att killen fått orgasm/utlösning? Nån kanske har en spännande anekdot på ämnet?
Tror de är mycket väl medvetna om detta. I alla fall några tjejer jag har varit med har nämnt detta några gånger - dock anser dessa kvinnor inte att det är något hot i form av att bli gravid. De tar de nog inte på så stort allvar - om något.
Det är väl klart som fan att de känner till fenomenet. Iaf alla tjejer som har haft sex. Man får vara allt bra ouppmärksam om man skall lyckas missa det, det tror iaf jag.
Då började jag fundera på i hur stor utsträckning tjejer känner till denna försats, alltså att killar vid upphetsning kan "komma lite", det blir nån droppe (varierar iofs).
Så...känner tjejer till detta fenomen? Eller tror dom/ni att killen fått orgasm/utlösning? Nån kanske har en spännande anekdot på ämnet?
Försats fick vi lära oss om redan på högstadiet.
Angående att den kan innehålla spermier och därför skall man inte tro att man kan skydda sig med avbrutna samlag.
Alla tjejer i Sverige med någorlunda sinnesnärvaro borde känna till detta.
Jag vet ju själv att försatsen finns, och att den kan innehålla spermier, och att man kan göra någon gravid på så sätt. Jag minns bara inte var jag lärt mej det, samma som det mesta annat jag kan om sex och samlevnad. Alltså har jag svårt för att avgöra i hur stor utsträckning tjejer skulle känna till det.