Citat:
Ursprungligen postat av musli
Känner du till det, känner tjejer också till det

Så allt jag vet om killar (är själv kille) vet tjejer också? Det var antingen naivt eller förolämpande, beroende på hur du menar...
Citat:
Ursprungligen postat av karlpessar
är det vekligen så att försats innehåller spermier?
började tveka lite när jag nyligt läste att försatsen kommer från en körtel för att bygga upp en "spermietrevlig" miljö innan utlösing.
tror dock fortfarande mer på den traditionella historien men kan de vara så att "De" bara vill att man ska använda skydd för att motverka könssjukdomar eller då killen i fråga är aningen dum i huvet och kommer i kissgrottan i alla fall i stället för att köra avbrutet?
Hmm, det var en konspirationsteori jag inte hört förr, men jag betvivlar starkt att det skulle vara så. Nu är jag aningen obildad vad gäller min egen anatomi, men försatsen är väl typ en spermiefri utlösning? Och eftersom spermierna och övriga vätskan delar en stor del av transportvägen, så är det väl lätt hänt att några spermier slinker med. En utlösning innehåller ju nåt i stil med 100 miljoner spermier, så det borde finnas ganska många potentiella som kan åka snålskjuts med försatsen?