Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-27, 16:00
  #241
Medlem
Känner folk som arbetar på KS.

Hans var riktigt, riktigt dålig när han låg inne.

Sjuksystrar och läkare var i princip övertygade om att han skulle gå bort.

Dom tycker att han har gjort i princip en mirakulös återhämtning under omständigheterna.

Så ja, klart att han kommer behöva tid att återhämta sig. Han kanske aldrig blir densamma igen, vem vet.

Men det är en bragd att han tog sig ur skiten och då har jag pratat med folk med oerhört stor erfarenhet av IVA.
Citera
2024-02-27, 17:34
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Känner folk som arbetar på KS.

Hans var riktigt, riktigt dålig när han låg inne.

Sjuksystrar och läkare var i princip övertygade om att han skulle gå bort.

Dom tycker att han har gjort i princip en mirakulös återhämtning under omständigheterna.

Så ja, klart att han kommer behöva tid att återhämta sig. Han kanske aldrig blir densamma igen, vem vet.

Men det är en bragd att han tog sig ur skiten och då har jag pratat med folk med oerhört stor erfarenhet av IVA.

Jag är ledsen men de som jobbar där borde verkligen inte berättat det där. Även s k kändisar förtjänar att få ha sina sjukdomar ifred. Riktigt uruselt av dina vänner måste jag säga. Hade det läckts om mina anhöriga hade jag anmält det på två röda.
Citera
2024-02-27, 23:34
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Jag är ledsen men de som jobbar där borde verkligen inte berättat det där. Även s k kändisar förtjänar att få ha sina sjukdomar ifred. Riktigt uruselt av dina vänner måste jag säga. Hade det läckts om mina anhöriga hade jag anmält det på två röda.

Dom har själva gått ut med nyheten att han låg inne. Inte direkt någon hemlighet och han säger själv att han var borta i 4 månader (googla).

Borta 4 månader, hjärnblödning, tror du att han hade en liten hjärnblödning? Herregud läs mellan raderna.

Jag nämner detta långt efter han själv har återgett information till media.

Lycka till med att bevisa att något av det jag säger kommer från personal och inte är mina egna spekulationer baserat på informationen som har återgetts av Hans själv i media.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback