2010-10-12, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aey3Phah
Lämna aldrig ut telefonnummer på blocket, kör mail! Det är ju mycket smidigare!

http://www.telehomo.se

Så brukar jag med göra, mycket bättre att kunna bläddra igenom ev. spekulanter och ringa själv. Blir så mycket tid som går åt att svara i telefon annars. Tid är ju...pengar.
Citera
2010-10-12, 21:42
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tory
Så brukar jag med göra, mycket bättre att kunna bläddra igenom ev. spekulanter och ringa själv. Blir så mycket tid som går åt att svara i telefon annars. Tid är ju...pengar.

Ett oreggat kontantkort och två timmars telefontid om dagen funkar också.
Citera
2010-10-12, 22:43
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasaki
Fast man missar många seriösa köpare på att ta bort Regnr, känner många som alltid vill kolla upp bilen.
Finns det då inte heller ett nr som man kan ringa så orkar inte alla maila och vänta 3veckor på svar.

Jag, t ex. Jag föredrar att ha lite koll på vad det är för bil jag ska åka och titta på. Och mycket riktigt blev jag nästan lurad av en bilhandlare (!) härom veckan. Det besiktningsprotokoll jag beställde visade att bilen blivit UNDERKÄND på besiktningen, trots att det stod "besiktad" i annonsen. Och när jag kom dit hade de mycket riktigt "slarvat bort" besiktningsprotokollet...

Jag har full förståelse för att man inte vill att vilka idioter som helst ska ringa med oanständiga förslag, men det SER lite skumt ut att dölja numret i annonsen...
Citera
2010-10-12, 23:04
Medlem
E30s avatar
Jo, har man rätt sak och till rätt pris ringer det fan mycket!

Men hellre det än ingen respons alls....
Citera
2010-10-13, 17:53
Medlem
Atkalss avatar
det gäller att hålla ögonen öppna.. ordentligt!
Citera
2010-10-13, 20:34
Medlem
€rics avatar
Såg att blocket typ börjat med att man kan lägga till en tjänst för att få ett "tillfälligt nr"? har för mig detta sist jag sålde något. Dock blir det att köpa ett kontant kort nästa gång...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in