Fr ett tag sen s provade jag p erotisk hypnos i form av mp3-filer som jag lyssnade p genom hrlurar. Tyckte det var spnnande att upptcka hur mycket den kroppsliga njutningen styrdes av sinnet, och sen dess har jag fortsatt och lyssnat nn gng d och d.
Fr den som inte vet vad jag pratar om (de flesta antar jag) s brjar de oftast som avslappningsband brukar gra, tex "ta ett djupt andetag, andas ut....". Sen s kan rsten antingen bertta fantasier eller locka fram sensuella knslor i kroppen.
De r ganska ltt att hitta p ntet, tyvrr har de oftast mn som mlgrupp. Jag har ven lyssnat en del p dessa och ven de kan vara intressanta, mycket beroende p vem som gjort den.
Jag undrar
- om ngon mer har provat p det hr och vill bertta sina erfarenheter.
- tips p bra ljudfiler, eller bra ljudfilsupplsare.
Nu blev den hr trdstarten kanske lite luddig men jag hoppas nn vill delge sina erfarenheter, och fr den som inte knner till det hr sen tidigare s kan det ju vara kul att testa p.
Sensuella knslor... kthet menar du eller? Som du beskriver det s r det som mjukporr fast bara i ljudform. Lt rtt trkigt nr jag skrev det p det viset, men det lter intressant, har aldrig prvat det.
Har du ntt "top of the line" tipps fr den som vill kolla upp det hr, eller sktermer fr att hitta?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!