2003-09-08, 21:44
Medlem
Deca7000s avatar
Hej jag använder kazaa...och alltid har filmer bara kommit upp i 60-70 i speed men nu har en film kommit upp i 300 i speed på kazaa...

O jag undrar hur det kan komma sig att det gör det nu... och hur gör jag för att alla filmer ska ha samma höga speed när ja laddar hem dom?
någon som vet..jag vore himla tacksam..bye
Citera
2003-09-08, 21:52
Medlem
Undergroundmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deca7000
Hej jag använder kazaa...och alltid har filmer bara kommit upp i 60-70 i speed men nu har en film kommit upp i 300 i speed på kazaa...

O jag undrar hur det kan komma sig att det gör det nu... och hur gör jag för att alla filmer ska ha samma höga speed när ja laddar hem dom?
någon som vet..jag vore himla tacksam..bye

Det beror ju på vem du laddar hem filmen/musiken eller vad det nu är av och vad den sitter på för lina.. Du kan ju inte kräma ut hur mycket kapacitet som helst från alla användare. Lite irriterande dock när man själv sitter på en grym uppkopling och det sitter folk med gamla modemuppkoplingar här och där..
Citera
2003-09-08, 22:03
Medlem
safts avatar
Byt till DC så slipper du såna lamers...så e det för mig.

Rätt jobbigt att sitta o betala för sitt dyra uppkoppling för att sedan inte komma upp till hastigheten som man borde ha.
Citera
2003-09-08, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saft
Byt till DC så slipper du såna lamers...så e det för mig.

Rätt jobbigt att sitta o betala för sitt dyra uppkoppling för att sedan inte komma upp till hastigheten som man borde ha.

Har du nåt tips på nån bra hub på DC?
Citera
2003-09-08, 22:23
Medlem
Deca7000s avatar
om Dc???

vilken Dc verison rekomenderar ni då?
och vilken hub ska jag gå till för o ladda hem filmer?
Sen hur gör jag för o komma igång me Dc?
Citera
2003-09-08, 22:27
Medlem
Undergroundmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deca7000
vilken Dc verison rekomenderar ni då?
och vilken hub ska jag gå till för o ladda hem filmer?
Sen hur gör jag för o komma igång me Dc?

Du får väll börja med lite skithubbar så du har tillräckligt med GB att dela ut, sen lär du med tiden få dina favvohubbar.. Beror ju lite på vad du söker och vill ladda ner.. Finns en del nishade hubbar som är helt ok, men det lär du märka själv efter ett tag..
Citera
2003-09-08, 22:37
Medlem
Deca7000s avatar
men mina hubs e tomma?

när ja klickar på public hubs så kommer de upp 3-4 adresser...sen klickar ja på dom o dom är tomma??

hur får ja fram filer o så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in