2009-01-31, 17:28
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heuz
Grillad kyckling
Apelsin
Chokladpudding
Stark currystroganoff med ris
Pasta
Sushi
Kebab
Burritos
Billys pan pizza
Te
Pringles barbecue
Ananas
Gyros med klyftpotatis
Coca Cola
Fanta
O'boy
Billys pan pizza måste fan nästan vara bäst!
Citera
2009-01-31, 19:01
Medlem
superKings avatar
Lantchips helt klart, vet inte vad det är med just denna sort chips när man e bängad men fyfan va gott det är, stort plus för crunch-ljudet med!
Och Cola är fett nice att dricka efter man saltat sönder hela käften med en sådan chips-påse
Citera
2009-01-31, 19:12
Medlem
Fan den här tråden är jobbig som fan att läsa när man är sugen på att röka. Älskar att få munchies och experimentera.

Själv tycker jag om att bara öppna kylen och utforska, brukar göra varma mackor i micron med köttbullar, ost och ketchup. Sen är en favorit också att ta makrill i tomatsås och lägga i en djup tallrik och addera en klick majonäs i och sedan blanda runt, och om man har kokta ägg så kan man lägga dessa i blandningen också (fast i bitar och inte smula sönder) och sedan lägga på de varma mackorna! Perfekt!
Citera
2009-01-31, 19:38
Medlem
Softers avatar
Kebabtallrik, enough said!
Citera
2009-02-01, 17:03
Medlem
Luffarhundens avatar
Keso med äppelklyftor och kanel är gott som satan. Dessutom lättuggat och nyttigt.
En stor skål med fruktsallad med grädde är snuskigt läskande. Även Glenn Strömbergs glass- serie är sjukt god. Åt 6 sådan små glasskålar en kväll...
Citera
2009-02-01, 19:30
Medlem
SunshineBlinds avatar
Calskrove är ju en kul grej att muncha om inte annat. En calzone med ett skrovmål i
Citera
2009-02-01, 20:12
Medlem
majkroxs avatar
Sånna muffins med nån nougat creme i. Kebab/pizza gillas också starkt. Choklad/chips combon är ruggigt vass också. Skagenröra. Helvette vad mycket gott det finns.
Citera
2009-02-03, 11:54
Medlem
KryddAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majkrox
Sånna muffins med nån nougat creme i. Kebab/pizza gillas också starkt. Choklad/chips combon är ruggigt vass också. Skagenröra. Helvette vad mycket gott det finns.
Oh, hemmagjord toast skagen lär det bli ikväll! Fina grejjer det
Citera
2009-02-03, 12:15
Medlem
1. Fieldmanagers kötträtter.. best ever
2. fieldmanagers smulpajer..
3. ica vatten päronsmak (mkt kolsyra)
Citera
2009-02-03, 13:55
Medlem
Nojlagets avatar
Jag brukar inte få munchies direkt efter jag rökt som många andra verkar få. För mig kommer det istället efter någon timme när ruset lugnat sig lite. Och det jag helst av allt äter då är Lion Pop Choc Finns dessa i Sverige? Helvetiskt goda är de i alla fall. Perfekta att sitta och trycka in näve efter näve i käften medan man glor på en film.

Annars gillar jag att dricka öl när jag är stekt. Förvånar mig att inte fler tagit upp det som en favorit.
Citera
2009-02-03, 13:59
Medlem
hejje_99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Ben & Jerrys glass med cookies-bitar i. Jag käkade upp en hel sån i en omgång vilket fick sina konsekvenser...

Word. Fattar dock inte hur du fick i dig en hel, klarar MAX 2/3 av den sen spricker jag.
Citera
2009-02-03, 14:13
Medlem
Fox Mulders avatar
två billys på varandra och sen in i micron. Medans dubbelbillysen är i micron kan man ta en pipa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in