2009-02-03, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wee!
När man känner sig nyttig:
Tonfisksallad med mycket kryddor
Citroner (älskar den syrliga smaken)

När man känner sig mindre nyttig:
Kebabtallrik med stark vitlökssås
Valfri choklad, helst med nötter

Om man får välja då, men oftast blir det ett hopplock av vad som finns hemma (massor av jasminris+köttbullar+chilisås finns nästan alltid och är smaskens)

Kebab kan väl ändå inte vara så onyttigt , om man tar bort såsen så är de ju kött och sallad ? eller vitt bröd men skit i de
Citera
2009-02-03, 15:10
Medlem
Coldons avatar
Mina personliga favorit är Sour Cream & Onion 50% Less fat chips Med någon läsk, beror på vad jag känner för just det tillfället. Oftast Cola dock.
Citera
2009-02-03, 15:18
Medlem
un_Hanness avatar
Dumle är ett måste som munch (!) Sedan kan riktig mat helst en go köttbit med potatisgratäng med mozzarella, en god gräddsås på 40%-ig grädde med svamp i och diverse grönsaker till. Dricka till det ska vara färskpressad apelsinjuice med lite citron i. Detta är på vintern... På sommaren så ska det vara nyfiskad, grillad sill med romsås och en kall öl eller en milkshake.
Senast redigerad av un_Hannes 2009-02-03 kl. 15:21.
Citera
2009-02-03, 15:40
Medlem
Doritos och mjölkchoklad är det bästa jag vet, sköljs gärna ner med mellanmjölk, smakar underbart. Jag vill mena att det faktiskt knullar i munnen.
Citera
2009-02-03, 18:31
Medlem
kungsvens avatar
Säger bara en sak- Cheese balls! ni vet dom som e typ ostbågar men bollar. Finns inget godare än en påse sånna och en cola!
Citera
2009-02-03, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Calskrove är ju en kul grej att muncha om inte annat. En calzone med ett skrovmål i

Haha!! viste inte ens att det fanns, vilken jävla grej! måste ju vara asbra munchies, men blir inte srtippsen lite halväckliga, typ blöta och sega?
Citera
2009-02-03, 21:55
Medlem
hinhales avatar
Finns det något skönare än att glida runt på MAX och låta själen dö lycklig i dressing kött och kärlek i luften...tror inte det.

Edit: Lasange, även om det är så Euroshoppers..är förbannat god och trevlig att leka med den smälta osten. Grr. Nu var jag hungrig på effekt och verkan.
Citera
2009-02-06, 21:00
Medlem
Just nu är jag grymt sugen på rostat bröd, med marmelad!
Citera
2009-02-24, 22:32
Medlem
evilclowns avatar
.....

Bidrar med ett recept på lite Munch
http://i40.tinypic.com/23ueqmt.jpg
Citera
2009-02-24, 22:43
Medlem
Clit_Commanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilclown
Bidrar med ett recept på lite Munch
http://i40.tinypic.com/23ueqmt.jpg
vad blir det? kaffe kaka?
Citera
2009-02-24, 22:46
Bannlyst
Favoriterna;

*Ostbågar
*Negerbollar
*Semla!!!

++ Jag ska på skidresa nu i helgen, och jag undrar, vad kan man ta med sig i Jackan, ut i backen, som inte tar möe plats! Men som smakar så jävla underbart under Munchien, vill ha det bästa av det bästa! PMa gärna, eftersom jag ofta tappar bort mig i Forumet!
Citera
2009-02-24, 22:49
Medlem
Clit_Commanders avatar
mm semla... inte ätit någon i år får bli en wake n bake med semla i morgon då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in