2010-09-10, 21:19
Medlem
cheese burgare lökringar chocklad glass melon apelsiner kiwi kebab pizza allt i en enda stor gryta mumms peace ppl=)=)
Citera
2010-09-21, 03:00
Medlem
Utopia.s avatar
En återkommande nödlösning har blivit ett glas mjölk med en eller två teskedar sylt i! Ibland är jag experimentel och blandar syltsorter. Smakar typ jordgubbsmjölk eller vad det nu är för sylt man tar.
Citera
2010-09-21, 05:07
Medlem
Euroshopper kakor i massor!

pZ
Citera
2010-10-13, 14:28
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonsi
pizza och dumle och ben n jerrys glass cookie dough mmmm;P och skrov på max och jävligt stark thai/kina mat och mer än gärna lunch buffe på kina restaurang 65-70kr och man får äta hur mkt som helst av möjligt gott plus att man sittar på rikskuponger till ett värde av 10k är ju inte heller fel då jag kan äta hur mkt som helst för dom ;D

Nu förstår jag inte riktigt, om dom är värda 10kr så kan du väl äta för 10kr?

/Mvh
Citera
2010-10-13, 15:06
Medlem
topsids avatar
Pizzahamburgare!
https://www.flashback.org/t1186991
Citera
2010-10-14, 00:25
Medlem
yellowboxfishs avatar
Rostade mackor med smör och hagelslag, det där holländska chokladströsslet de har på sina smörgåsar. Mmm, Amsterdam...Kan äta hur många såna mackor som helst som munchies.
Citera
2010-10-25, 22:59
Medlem
Hebrs avatar
Mat i massor, bryr mig sällan om vad det är.

Men som nu, när man trodde att kastrullen med ris inte var så mycket, så öste i allt. Så nu sitter man här med 5 portioner ris och 2 kycklingfiléer. Trubbel!
Citera
2010-10-25, 23:02
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Mat i massor, bryr mig sällan om vad det är.

Men som nu, när man trodde att kastrullen med ris inte var så mycket, så öste i allt. Så nu sitter man här med 5 portioner ris och 2 kycklingfiléer. Trubbel!
dränk riset med karljohansvampsås och stek lite bacon till
Citera
2010-10-25, 23:03
Medlem
Glassplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowboxfish
Rostade mackor med smör och hagelslag, det där holländska chokladströsslet de har på sina smörgåsar. Mmm, Amsterdam...Kan äta hur många såna mackor som helst som munchies.
Fyfan vad sugen jag blev på det nu!
Citera
2010-10-26, 00:41
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag och en polare gjorde chocolate chip cookies innan vi rökte. Fyf*n va goda dessa kakor va när man var redigt stukad.
Andra favoriter är väll cola, cheez ballz, choklad.
Citera
2010-10-26, 00:46
Medlem
absentiss avatar
Jag och en god vän kom på den fantastiska idén att rulla negerbollar. Ja jävlar, vi blandade och läste recept för glatta livet, sen stod vi där med en skål full av negerbollssmet. Vi diskuterade i cirka 5 minuter om vi skulle rulla smeten till bollar eller äta den som den var, men så kom vi på att det skulle smaka så mycket godare om vi faktiskt rullade bollar.

Sagt och gjort, det blev cirka 30 stycken - och det var nog fan de godaste negerbollarna jag ätit i hela mitt liv.

Annars är inlagda persikohalvor med vispgrädde en favorit. Och kyckling. Och kebab. Ja jävlar, allt blir fanimig en favorit i nedrökt tillstånd.

Det beror också på lite vad jag har hemma, så klart. En gång stod jag i mitt kök, iförd endast kalsonger, med kalla potatisar i ena handen och smörpaketet i andra handen. Jävlar vad gott det var
Citera
2010-10-26, 00:51
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
Jag och en god vän kom på den fantastiska idén att rulla negerbollar. Ja jävlar, vi blandade och läste recept för glatta livet, sen stod vi där med en skål full av negerbollssmet. Vi diskuterade i cirka 5 minuter om vi skulle rulla smeten till bollar eller äta den som den var, men så kom vi på att det skulle smaka så mycket godare om vi faktiskt rullade bollar.

Sagt och gjort, det blev cirka 30 stycken - och det var nog fan de godaste negerbollarna jag ätit i hela mitt liv.

Annars är inlagda persikohalvor med vispgrädde en favorit. Och kyckling. Och kebab. Ja jävlar, allt blir fanimig en favorit i nedrökt tillstånd.

Det beror också på lite vad jag har hemma, så klart. En gång stod jag i mitt kök, iförd endast kalsonger, med kalla potatisar i ena handen och smörpaketet i andra handen. Jävlar vad gott det var

Kan tänka mig att negerbollarna blev jävligt goda alltid roligt att laga mat/baka när man är stuk, det blir alltid bättre då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in