2009-06-21, 23:47
Medlem
Ben & Jerry's chockladglass är ju snuskigt god, och snuskigt dyr Vräkte i mig en hel jävla förpackning tidigare ikväll, börjar ångra det nu.
Citera
2009-06-22, 12:39
Medlem
Kunga måltiden!

Jasmin ris och curry kyckling, när kycklingen är färdigstekt skär man upp den i relativt stora bitar, lindar in bitarna i bacon. Lägg det sedan på talriken (gärna fint om man inte är all-too-stoned) Till sallad har man isbergs sallad, coctail tomater, gurka och feta ost (en hel karta)

Avnjuts med Redbull med is, samtidigt som man lyssnar på No Image - Blue Sky Black Death

Där har du tunga munchies! (Annars kan man ju bara ta fram chips o dippen)
Citera
2009-06-22, 12:43
Medlem
Cranits avatar
Crunchies super hot (ostbågar) är farligt bra munchies.

Sen om man planerar rökat så kan man baka brownies innan men jordnötter som man kört i en mixer, DET kan man föräta sig på (för att inte tala om man gör brownies med gräs i, det är också allvarligt gott )
Citera
2009-06-22, 15:08
Medlem
johannaess avatar
Av ALLT jag någonsin provat finns det endast en som följer med vecka efter vecka...

http://flum.files.wordpress.com/2008/11/refresher-chews.jpg

Känner hur det vattnas i munnen
Citera
2009-06-22, 15:37
Medlem
Slaggs avatar
Eldorado natcho chips med ostsmak. Sen till det ska du ha fanta exotic.
Citera
2009-07-05, 14:34
Medlem
Prova kanelbullar med ketchup!
Fucking ace!
Citera
2009-07-05, 17:01
Medlem
* Max egengjorda lyxshake!
* Munkar
* Mc.donalds meny, valfri efter sug=D

de tre M:en
Citera
2009-07-05, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messer
Prova kanelbullar med ketchup!
Fucking ace!

ahlgrens bilar, pizza osv, alltid nice!
Citera
2009-07-05, 19:16
Medlem
Nudlar är helt himelskt när man e bäng, tar inte lång tid att laga men tar iallafall några minuter så det hinner börja rinna i munnen. Se till bara att hälla ut så mycket av vattnet så möjligt så den kryddiga smaken blir så stark så möjligt.

Annars finns min favorit (dock otroligt onyttig och bara god i mycket små mängder). Ta en ganska stor bit av smör (t.ex. med sked), droppa hela i socker och sedan låt hela klumpen smälta i munnen.

Annars kan jag få för mig att hälla i mig rent strösocker, vilket är otroligt tort i början men sen när det börja smälta och saliv bildas blir den söta smaken otroligt stark och är en nice upplevelse (iallafall om man e riktigt bäng)
Senast redigerad av ciggaro 2009-07-05 kl. 19:19.
Citera
2009-07-05, 20:24
Medlem
KrassligKrattas avatar
Chips med kebabsås!

När jag röker hemma brukar jag alltid köra på frosties med mjölk och socker
Citera
2009-07-06, 12:41
Medlem
hustla's avatar
Jag och en polare har börjat ta det till en ny ambitionsnivå.

1: Baka en egen smörgåstårta.

Har gjort det två gånger nu och finns inget som tar det. Vi slängde ihop en rackare som täckte en ugnsplåt och käkade upp mer än hälften på två pers. Det var fan en religiös upplevelse när man tog den första tuggan.

2: Marinera (olja, muscavadosocker, honung, rökessens, tomatpure, soja, vitlök och balsamicovinäger) en bit sidfläsk i fyra dagar, grilla i två timmar och laga en gratäng till.

3: Panera och steka egen strömming med mandelpotatis, romsås och sill på sidan om.

4: B&J glass, cookie dough och bohemian rasberry.

5: Nån riktigt lyxig korv
Citera
2009-07-06, 12:49
Medlem
MsPa1nTs avatar
Bästa munchien jag ätit var i Amsterdam senast vi var där och tjoade. Då följer en utomordentlig runda som man kan ta ifall man bor nära redlight district (vi höll hus på The Bulldog)

x KFC 45 hot crispy chicken wings Bucket
x BBQ, Chili, Texmex och sweet&sour sås
x Stor Cola

KFC Ligger på Damsquare, sedan tar man en promenad på kanske 100-150m så kommer man till ett konditori som heter "renése" där man kan köpa följande specialare som blev döpt till "The fat Swede" efter att vi tryckt i oss åtskilliga:

x Belgisk våffla med chokladöverdrag
x 3 kulor glass ovanpå (banan, jordgubb och choklad)
x Kolasås

Efter KFC samt denna enormt bastanta kaloriberg så är man med all förmodan mätt.. Trodde vi. Ifall man inte är rädd för hjärtattack och höga kolesterolvärden före 30års åldern så kan man då gå ca 100m till så kommer man till the bulldog hostel där det precis bredvid finns en liten trevlig man som har en liten grill där han gör olika sorters mackor på beställning. Ytterst gott och "Chinese sasusages" var en rackarns jävel.

Klassiskt citat från honom är också "Jo want som Hot sauce, a littel bit spajcy??"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in