Det var verkligen något att lägga på minnet

Just nu har jag inte några såna problem iaf, min psykriatiker blev mer generös efter mitt senaste besök. På torsdag ska jag hämta ut mina sista 50sobril (på det receptet)..
Men jag tvingas nog ringa efter fler imovane, jag behöver två 7:5or för att somna och är bara ordinerad en per kväll.. Det är ett problem.. Men sist jag var på psyket så blev jag erbjuden stilnoct - när jag sa att jag ville ha något starkare än imovane (hoppades i mitt sjuka sinne på att man skulle ordinera mig benzo), men blev erbjuden stilnoct.. Jag tackade nej och sa att jag tyckte bättre om imovanen.. Men jag funderar på att ringa och säga att jag är villig att pröva på dem - det är svårt att ringa och säga att man knaprat dubbel dos av imovane'n och det leder oftast inte till nya recept. De ser bara negativt på det. Sånt får man ta med sin läkare, men henne träffar man ju inte så ofta..
Så det får nog bli stilnoct som nödlösning den här månaden..
Jobbigt att inte kunna sova, det beror på de här satans anti-deppresiva som får mig att gå upp i varv så fort jag äter mat - och mat äter jag ofta på kvällar..
2047