• 1
  • 2
2009-01-29, 22:10
Medlem
Tjenare, fattar inte riktigt varför jag gör detta men har gått å grubblat länge på att skaffa mig en barbara. Har flickvän som säger att hon hade dödat mig om jag hade haft en men tänkte av nyfikenhet om någon kunde ge mig lite svar på några frågor. Har kollat massa sidor och de finns ju dockor från 100-100000kr säkerligen mer. Men jag undrar om man köper en för runt 1000 lappen är den nått att ha då eller ska man behöva lägga 3000 eller mer? Någon som har erfarenhet av sånt? Kollade på en docka som kostade runt 900 och den hade 3 hål med ''verklighets känsla'' och vibrator. Jaja någon som kan dela med sig av sin erfarenhet? tack på förhand
Senast redigerad av Jinchu 2009-01-29 kl. 22:11. Anledning: Missade att skriva vad de fanns mycket av
Citera
2009-01-29, 22:15
Medlem
Dr Snoozes avatar
Ingen länk till dockan kostade runt 900 och den hade 3 hål med ''verklighets känsla'' och vibrator ?
Citera
2009-01-29, 22:20
Medlem
Dr Snooze

http://www.martinshop.se/nikki_cumst..._2121/pid/1858 Tror inte det var den men där är en ungefärlig
Citera
2009-01-29, 22:30
Medlem
tack hingsten

Tråkigt att man inte kan få nått bra svar av någon som har haft ett par stycken eller iaf testat nån lite dyrare
Citera
2009-01-29, 22:33
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinchu
Tråkigt att man inte kan få nått bra svar av någon som har haft ett par stycken eller iaf testat nån lite dyrare

Ja har aldrig testat ngn lösfitta eller docka...men återkom gärna med rapporter om du gör det hehe

Sen kan man ju ndra varför det är okej att ha en dildo för tjejer men en knulldocka så är det äckligt
Citera
2009-01-29, 22:35
Medlem
Ja faktist, jag har dock testat en lös fitta och de va den billigaste skiten för typ 200 spänn med vibrator som jag fick när jag fyllde 18 och de var nice som fan måste jag erkänna.
Citera
2009-01-29, 22:46
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ja faktist, jag har dock testat en lös fitta och de va den billigaste skiten för typ 200 spänn med vibrator som jag fick när jag fyllde 18 och de var nice som fan måste jag erkänna.

En fleshlight kostar väl ca 400..inte testat en sådan?
Citera
2009-01-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
En fleshlight kostar väl ca 400..inte testat en sådan?

Nä de har jag inte gjort. Känner mig helt dum i huvudet ärligt talat att jag ens tänker på att köpa en sånn ska jag vara ärlig så är de inte första gången jag kommer på saker att köpa eller göra ^^ Fick reda på att jag hade asslick fetisch när jag var full tex.. fy va man skäms sånna sjuka saker jag aldrig kunde tro att jag skulle gilla ^^
Citera
2009-01-30, 01:03
Medlem
Muppen47s avatar
Citat:
Sigh!!!! Går igång? Har bara fått för mig att testa finns ju fan inte direkt att hyra på statoil! Jeez!

Okay, my bad, men då återstår ju frågan varför man skulle vilja köra på en upplåsbar docka istället för, exempelvis, en lösfitta om det ändå inte är någon fetisch eller dyl. involverad. Särskilt då om din flickvän inte är så hypad över det hela.

Det är ju trots allt ingen som helst skillnad mellan en lösfitta och en upplåsbar Barbara, bortsett från priset och den visuella biten (som du ändå inte går igång på). Är bara konfunderad.
Senast redigerad av Muppen47 2009-01-30 kl. 01:05.
Citera
2009-01-30, 11:36
Medlem
gurgla-pungs avatar
Hallojsan!

Jag tycker du ska titta in på www.realdoll.com !
Hade jag haft pengarna hade Jag köpt en för att det vore roligt!
Man skulle kunna göra mycket kul med dessa och då menar Jag inte bara samlag!

Halleluja!
Citera
2009-01-30, 15:19
Medlem
Onsdagsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurgla-pung
Hallojsan!

Jag tycker du ska titta in på www.realdoll.com !
Hade jag haft pengarna hade Jag köpt en för att det vore roligt!
Man skulle kunna göra mycket kul med dessa och då menar Jag inte bara samlag!

Halleluja!

Ja med, tänk va kul att ha en sån hemma i gaderoben! Såg någon dokumentär (på 5:an?) för några år sedan som handlade om en kille som hade ett gäng verklighetstrogna dockor hemma. Tror inte han hade tjej utan dockorna var hans flickvänner.
Citera
2009-01-30, 15:30
Medlem
Köpte en docka för ett par år sen till polaren som fyllde 18. Den kostade runt 400kr, en av dom billigare som fanns. Men kvaliten va tydligen inte super, då han efter 3 veckor knullade sönder stackars Lolita. Blev sopkorgen för stackarn. Så eftersom du inte verkar planera ett längre förhållande med Barbara, så kanske du ska satsa(höhö) på en billig. Antar att den var skön eftersom både min polare å hans brorsa använde den(utan att någon av dom visste det)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in