2005-04-03, 18:58
  #289
Bannlyst
Hej! vallmovänner!
Imorron beger jag mig ut på jakt efter planteringsplatser med en haka och en fröpåse!

Kanske blir det lite sådd redan imorron!
Jag återkommer med hur det går!

MVH J
Citera
2005-04-03, 23:54
  #290
Bannlyst
Jag har redan sett ut två perfekta vallar som gränsar in mot skog fast med bostadsområden bakom. Är det inte lite tidigt att sätta redan?
Citera
2005-04-04, 04:55
  #291
Medlem
Jag har strött lite frön idag...får se hur d blir...
Citera
2005-04-04, 06:21
  #292
Medlem
Dr.Jekylls avatar
JAg funderar på att så några enstaka jävlar, men det känns för tidigt . Tror det är bättre ge solen några upptinande dagar till
Citera
2005-04-04, 19:01
  #293
Bannlyst
ja kjälen verkar inte ha gått ur marken ännu! får väll vänta lite till!
satte några i en kruka inomhus sålänge!!
Citera
2005-04-04, 21:30
  #294
Medlem
TomiXs avatar
Om man skulle handlat från Impecta vilken sort ska man välja då(eller man kanske ska ta en av varje )? Och fungerar de garanterat så de inte är besprutade/modifierade?

Störigt att man inte kan få det som postförskott dock ..


Edit: Tänkte inte på att det säkert redan står i denna tråden, ska läsa den lite nogrannare

Hen and Chickens verkar vara ett solklart val, men om man ska satsa på två sorter vad ska man ta som andrahandsval? Funderar på om "The Giant" eller Pionvallmon "White Cloud" är ett bra val?
Citera
2005-04-04, 23:43
  #295
Bannlyst
Impectas The Giant sägs vara värdelös enligt dem som försökt med den, trådskaperskan t.ex. Har de kvar Danish flag? Annars ska Hen & Chicken vara bra, den tänkte jag beställa själv.
Citera
2005-04-04, 23:45
  #296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Störigt att man inte kan få det som postförskott dock ..
Finns d inte nåt annat ställe som kör med postförskott?

Vart kan man få tag i dom tasmanska fröna? -Eller e d näst intill omöjligt?
Citera
2005-04-05, 00:02
  #297
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Impectas The Giant sägs vara värdelös enligt dem som försökt med den, trådskaperskan t.ex. Har de kvar Danish flag? Annars ska Hen & Chicken vara bra, den tänkte jag beställa själv.

Yes Danish Flag finns. Då blir det kanske Hen & Chickens och Danish Flag då .
Citera
2005-04-05, 01:52
  #298
Medlem
StorMammas avatar
argh....trasigt...tangentbord....kan...INTE...GÖRA ..MELLANSLAG...OCH..CAPSLOCK...HOPPAR..PÅ..AUTOMAT ISKT...JAG...ÅYTERKOMMER..NÄR..JAG...HAR...KUNNAT. ..FIXA...DET..HÄR...JAGÄR...INTE...BORTA...FRÅN... TRÅDEN.
Citera
2005-04-05, 02:04
  #299
Medlem
Gabrielswes avatar
Hjälp!
Citera
2005-04-05, 15:16
  #300
Bannlyst
vadå är det inte postförskott från impecta???
MVH J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in