Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
Dom dör lätt av omplantering. Och det är väldigt ofta som dom lägger sig ner innan dom börjar växa igen, dom liksom faller över, så dom mådde kanske bra!
Hmm... de ligger ännu, och många ser "döda" ut, inte vissnade men jättedåliga. Har absolut ingen erfarenhet innom odlingen av opiumvallmor, inte heller någon bättre kunskap än den tillhandahållen från diverse, rätt diffusa, guider på netet.
Skulle visa er foton på de små men ingen kamera finns till hands nu tyvärr.
Frågan är, ska jag vänta och se ifall de återhämtar sig eller borde jag hämta ett nytt parti?