Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Du "orkar inte ens läsa första inlägget?
Då orkar inte jag svara.
DET GÅR ATT SÖKA DETALJERAT IN EN ENDA TRÅD OM MAN ANVÄNDER DEN FUNKTIONEN ISTÄLLET FÖR ATT INTE "ORKA"
Jag känner mig som en satans kopieringsmaskin nu, som skriver samma saker om och OM igen. Skärp er!
Om ni inte orkar läsa, så orkar ni inte odla. Slackers...

Jaja, förlåt. hehe, men det stog inte exakt det jag ville veta!..
tror man ska ta en trudilut ner till nån blomster-affär eller nått o köpa en påse frön.. om det fortfarande går o plantera nu eller om det e försent?
Btw: i mina ögon är du alltid en kopierings maskin!