2009-01-29, 17:29
Medlem
Någon som vet var man kan köpa "Pataks Vindaloo Curry paste" inom konungariket Sveriges gränser?

Jag har hittat ett ställe på nätet som säljer, men dom skickar från England och frakten skulle gå på 35 pund, vilket jag är för snål för.
Citera
2009-01-29, 21:17
Medlem
Mr Jacks avatar
Daglivs i Stockholm har jag för mig ska ha det, om du nu bor nära där. Tyvärr bor jag inte längre i Stockholm så kan inte verifiera det.
Citera
2009-01-29, 21:22
Medlem
klybans avatar
Rätt enkelt och göra sin egen vindaloo paste.
Citera
2009-01-29, 22:42
Medlem
Cantorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Rätt enkelt och göra sin egen vindaloo paste.

och mycket bättre - engelsk vindaloo har inte mycket med originalet att göra
Citera
2009-01-29, 23:23
Medlem
ignats avatar
När vi ändå snackar pataks... De slutade sälja "Lime Pickle" i sverige för något år sedan, men trots detta hittade jag dem City gross (Kungens kurva) och köpte ett par.

Nu finns de inte längre kvar där, och jag undrar om någon vet någon annan affär som råkar ha kvar några burkar av denna utmärkta konserv?
Citera
2009-01-30, 09:21
Moderator
Kyrpators avatar
I Stockholmsområdet kan man med fördel söka sig till Taj Mahal Livs på Kammakargatan.
Citera
2009-01-31, 23:59
Medlem
elisabethcaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ignat
När vi ändå snackar pataks... De slutade sälja "Lime Pickle" i sverige för något år sedan, men trots detta hittade jag dem City gross (Kungens kurva) och köpte ett par.

Nu finns de inte längre kvar där, och jag undrar om någon vet någon annan affär som råkar ha kvar några burkar av denna utmärkta konserv?

Jag har bestämt för mig att jag köpte min burk på Vi Hornstull, så sent som för en månad sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in