2003-09-07, 23:18
Bannlyst
..eller nåt.

http://www.forumhuset.net/forum/viewtopic.php?t=9617&postdays=0&postorder=asc&star t=0
Citera
2003-09-07, 23:44
Medlem
Peculiars avatar
Kunde ni inte göra en deal med FH så att de tog tillbaks IDF. Då skulle de nog inte vara lika stöddiga...

För övrigt tycker jag att FH:s sionister är löjliga med sina enradare som de pumpar ut i en strid ström. Trodde först att de var tonåringar tills det visade sig att flera av dem var i 30-årsåldern. Tacka vet jag FB:s sionister som kör på med gammalt hederligt åsiktsförtryck.
Citera
2003-09-08, 00:15
Bannlyst
Haha vackert. Tur att det finns alternativ tydligen. Det där Forumhuset har jag aldrig hört talas om, men har å andra sidan aldrig letat efter andra ställen. Är det högre i tak i övrigt där?
Citera
2003-09-08, 08:21
Medlem
Killroys avatar
Gå dit och kolla - inte lika många olika forum som fb men har ofta en högre nivå. Många skickliga debattörer var av ett stort antal kommer från gamla flashback.
Citera
2003-09-08, 15:01
Medlem
Hylands avatar
Man kanske ska registrera sig och hålla till i Cosmiq Corner? Enda som verkar kul med det forumet.
Citera
2003-09-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killroy
Gå dit och kolla - inte lika många olika forum som fb men har ofta en högre nivå. Många skickliga debattörer var av ett stort antal kommer från gamla flashback.

Var inne och kollade på deras "Galleri" och blev skraj - "Hejz å vellkåmen *kramizar*" - typ. Iofs fullt möjligt att där finns guldkorn också..

-Laura
Citera
2003-09-08, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killroy
Många skickliga debattörer var av ett stort antal kommer från gamla flashback.

Hehe, som tex. Billy_Jet + kloner, och Cosmiq..... det gagnar för en hög disskusionsnivå. Ja! eller hur.....

Deras Moderatorer är nästan uteslutande censurerande Kommunister och social-liberala gråterskor (dock ej Maltemer, Svempa)...

Killroy! jag önskar dig lycka till på ditt nya forum FH bye,bye!
Citera
2003-09-08, 15:49
Medlem
Jag diggar inte deras stjärnsystem. Känns lite som när man var i skolan Hade det inte varit för de där fjantiga detaljerna hade jag orkat läsa mer där.

-Laura
Citera
2003-09-08, 18:42
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Man kanske ska registrera sig och hålla till i Cosmiq Corner? Enda som verkar kul med det forumet.

Fyfan, hur har han lyckats bli så stor där? Vill dom vara PK och låta en "stackars" invandrare få lite makt?
Citera
2003-09-08, 21:25
Bannlyst
Skön kommentar från Cosmiq eller vad han hette (såg att han blivit bannad nu)

"FB håller på att falla ihop. Ingen vill va där längre. "
- jaså?

Lite längre ner står det:
"OK då. Sex och samlevnad är bättre. det hade dragit hit fler brudar"

Citera
2003-09-08, 21:28
Medlem
Hylands avatar
http://www.forumhuset.net/forum/viewtopic.php?t=9323&postdays=0&postorder=asc&star t=0
Oj, Cosmiq känner mig?
Citat:
Jag rakar veta vem han ar. Han forsa sig en gang. Han ar inte sa dar acklig privat men det ar val hans fantasier som han slapper fram.

Tror nog att Käre Cosmiq skulle må bra av en kväll på stan med mig.
Citera
2003-09-08, 21:39
Medlem
Tacka vet jag http://www.frida.se/forum.php?cat=5

edit: glömde
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto