2003-09-08, 22:06
Medlem
Killroys avatar
Nu när jag tittat lite närmare på fh så ångrar jag mitt första inlägg. De poster som jag besökte vid mitt första möte var av hög klass men när jag kollat närmare såg jag lunarstorm framför mig. Som sagt så finns det en del guldkorn där men också en massa skit. Ska fortsätta och se om jag kan lära mig tycka om det.
Kommer dock aldrig överge flashback - har varit här i princip sen det skapades även om jag inte var registrerad då. Hade bara modemanslutning så jag hade inte råd att följa trådar som jag ville.
Citera
2003-09-08, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killroy
Nu när jag tittat lite närmare på fh så ångrar jag mitt första inlägg. De poster som jag besökte vid mitt första möte var av hög klass men när jag kollat närmare såg jag lunarstorm framför mig. Som sagt så finns det en del guldkorn där men också en massa skit. Ska fortsätta och se om jag kan lära mig tycka om det.
Kommer dock aldrig överge flashback - har varit här i princip sen det skapades även om jag inte var registrerad då. Hade bara modemanslutning så jag hade inte råd att följa trådar som jag ville.

OT: Jag tycker att du ska vara kvar Killroy! Vill gärna veta mer om illrarna du har - Har PMat dig om det men inte fått något svar, men hoppas att du kanske vill dela med dig lite kring dina husdjur i alla fall - bilder, berättelser, egna tips etc. Skriv gärna mer i Övrigt! Kan bli en intressant tråd!

-Laura
Citera
2003-09-08, 23:01
Medlem
Killroys avatar
Ledsen Laura - hade inte mailfunktionen igång för PM.
Du kan gå in på den här länken om du är nyfiken på illrar.

http://www.canit.se/~stif/

Att starta en illertråd under övrig är en bra ide. Måste bara ta lite bilder först så jag har något att visa upp.

För övrigt så bor jag i Västervik.
Citera
2003-09-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killroy
Ledsen Laura - hade inte mailfunktionen igång för PM.
Du kan gå in på den här länken om du är nyfiken på illrar.

http://www.canit.se/~stif/

För övrigt så bor jag i Västervik

Jomen men.. jag har sett dina länkar

Jag vill fortfarande att du skriver något eget om dem i Övrigt!

Nä, nu är jag riktigt OT - sorry!

-Laura
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här