De kommer i pulverform ja. Som då enklast snortas. Dock inte den mest trevliga upplevelsen, iaf inte om du snortar 5-meo-dipt, 2c-i osv. Så då kan du ju bomba om du vill det.
kanske kan svälja med risslor?
men annars häller ni de i vatten bara sen bara dricker som de skulle va vanlig brus tablett??
förlåt för att jag ställer så puckade frågor men aja man kan inte veta allt
Jag vet att de ska stå någon stans om hur mycket man ska mm,, men jag orkar tyvärr inte leta upp de Så kan någon säga mig hur mycket?? allt på en gång?? aa juste hur lång är leverans tiden??
Nä nu fan!!! Vad är du för lat och oseriös typ, en rimlig mod hade ju tagit bort detta för länge sen.
Jag hjälper gärna andra men här går gränsen.
Flashbacksforum förfaller pga. såna som dig, och pga. att alla andra inte vill diskuttera nånting, skapade ett nytt träd igår som jag gärna hade velat ha respons på men det är inte ens nån som brytt sig om att titta på det!
okej sorry,, bryr inte om mitt förra meddelande då aja om de är någon som vill hjälpa mig ialla fall så skriv... Men om ni tycker som mdl över så behöver ni inte
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!