2009-01-28, 02:34
Bannlyst
Vill verkligen tacka Flashback, och er som gör att Flashback fortfarande finns. Det har vart en stor hjälp för mig länge, och här kan man prata om sånt, som kanske skrämmer en själv i verkliga livet. Visste inte riktigt vart jag skulle tacka er, men antar att det här är en bra plats

Har en fråga med, mest bara för att jag blev nyfiken, och kunde inte hitta frågan under FAQ. Moderatorerna på Flashback; hur kommer dom till? finns det en gräns för hur gammal man måste vara? / posts? / tid registrerad / måste man känna en annan mod? Är det ett avancerat arbete, och får moderatorerna betalt?

tjo!
2009-01-28, 02:46
Medlem
PhantomBlots avatar
Det finns inga fastställda gränser och det är inga krav på att man måste känna någon. Rent generellt så är det naturligtvis lättare för en person med lång medlemstid och många inlägg att bli moderator. I synnerhet om personen är respekterad inom sitt ämne och inte har några regelbrott på sitt samvete.
2009-01-28, 02:53
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Det finns inga fastställda gränser och det är inga krav på att man måste känna någon. Rent generellt så är det naturligtvis lättare för en person med lång medlemstid och många inlägg att bli moderator. I synnerhet om personen är respekterad inom sitt ämne och inte har några regelbrott på sitt samvete.

Kommer jag tilldelas någon moderatorspost inom den snaraste framtiden? känner mej redo nu, och jag kan tänka mej att ni har diskuterat saken flitigt, eller hur
2009-01-28, 03:02
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -o-
Kommer jag tilldelas någon moderatorspost inom den snaraste framtiden? känner mej redo nu, och jag kan tänka mej att ni har diskuterat saken flitigt, eller hur
Jepp, just nu pågår det en het diskussion om du ska bli moderator eller inte.
2009-01-28, 03:06
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot

Hur går det egentligen till för att bli moderator? Blir man headhunted eller får man någon slags inre kall för att sedan kontakta någon av dess admin när man känner sig redo?
2009-01-28, 03:08
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Jepp, just nu pågår det en het diskussion om du ska bli moderator eller inte.

ooh, visst även om jag är rätt säker på hur det här kommer sluta, så är man ju ändå lite nervös
2009-01-28, 03:09
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Hur går det egentligen till för att bli moderator? Blir man headhunted eller får man någon slags inre kall för att sedan kontakta någon av dess admin när man känner sig redo?
Ring inte oss, vi ringer dig.
2009-01-28, 03:10
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Ring inte oss, vi ringer dig.

HAHAHA, dej dissar dem direkt, mej funderar dem på ett tag iaf
2009-01-28, 03:18
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
HAHAHA, dej dissar dem direkt, mej funderar dem på ett tag iaf
Dissar de mig direkt? Hur menar du nu?
2009-01-28, 03:20
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Dissar de mig direkt? Hur menar du nu?

Nej nej, den var riktat åt classes håll, på något vänster lyckades den studsa och träffa dej rakt i ansiktet.
2009-01-28, 03:21
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Nej nej, den var riktat åt classes håll, på något vänster lyckades den studsa och träffa dej rakt i ansiktet.
Ja, det blev lite fel kan man säga.. ;P
2009-01-28, 03:40
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson

Du får ett PM från admin (eller admin3 eller admin4) där du blir tillfrågad.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in