2010-08-13, 16:13
Medlem
charlezzz173s avatar
Alla vet ju att Rihanna är djävulens dotter och att Obama är Antichrist.

http://www.nonpersons.com/wp-content/uploads/2009/09/OMGTEHDEVILZ.jpg
Citera
2010-08-15, 13:37
Medlem
Q3451s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devardet
Nej 2pac vägrade gå med i illuminati och visste allt om de. Han har otroligt många budskap emot illuminati i sina låtar. Illuminati ansågs väl sig inte ha råd med det utan ersatte honom till slut.

''Some say they expect Illuminati take my body to sleep'' Från 2pac's They Don't Give A Fuck About Us. Måste väl nästan ligga något bakom det
Citera
2010-08-18, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Är det inte rätt uppenbart att "Not afraid" handlar om drogmissbruk?

Eh.... Hallå? Ordet demoner hörs flera gånger under låtens gång? Vad har demoner med droger o göra? Inget!

Vad har demoner med illuminati och göra? A Lot!

Så vad snackar du om lyssna på texten innan du säger massa saker!
Citera
2010-08-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvatusentio
Eh.... Hallå? Ordet demoner hörs flera gånger under låtens gång? Vad har demoner med droger o göra? Inget!

Vad har demoner med illuminati och göra? A Lot!

Så vad snackar du om lyssna på texten innan du säger massa saker!
De flesta använder demoner som ett abstrakt uttryck. "Jag blev kvitt mina demoner" etc. exempelvis när man kommer ur en psykologisk situation eller varför inte just ett drogmissbruk? Detta borde du faktiskt vara medveten om. Att kända sångerskor/sångare skulle få sina textinstruktioner av det eventuella Illuminati är som sagts förut något skrattretande.
Citera
2010-08-19, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
De flesta använder demoner som ett abstrakt uttryck. "Jag blev kvitt mina demoner" etc. exempelvis när man kommer ur en psykologisk situation eller varför inte just ett drogmissbruk? Detta borde du faktiskt vara medveten om. Att kända sångerskor/sångare skulle få sina textinstruktioner av det eventuella Illuminati är som sagts förut något skrattretande.

Ha. Man kan säga "fan vad jag rape:ade honom på CS". Oj, nu kan man inte våldta folk, då det är skrattretande att ens anklaga någon för detta, för vem fan skulle med våld ha sex med en annan människa?

Foliehattar!!111
Citera
2010-08-19, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
Ha. Man kan säga "fan vad jag rape:ade honom på CS". Oj, nu kan man inte våldta folk, då det är skrattretande att ens anklaga någon för detta, för vem fan skulle med våld ha sex med en annan människa?

Foliehattar!!111
Förstår inte riktigt vad du menar, du säger att man inte alls använder demoner som ett abstrakt uttryck? Eller menar du att det är troligare att Eminem sjunger om riktiga demoner än "demoner" som kan kopplas till ett drogmissbruk? Det är i varje fall bekräftat att Eminem har haft stora problem med droger eller drogdemoner () och mindre bekräftat och troligt att han skulle sjunga om Illuminati.

http://www.expressen.se/noje/extra/1.2027219/eminem-nara-att-do-av-droger
Citera
2010-08-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Förstår inte riktigt vad du menar, du säger att man inte alls använder demoner som ett abstrakt uttryck? Eller menar du att det är troligare att Eminem sjunger om riktiga demoner än "demoner" som kan kopplas till ett drogmissbruk? Det är i varje fall bekräftat att Eminem har haft stora problem med droger eller drogdemoner () och mindre bekräftat och troligt att han skulle sjunga om Illuminati.

http://www.expressen.se/noje/extra/1.2027219/eminem-nara-att-do-av-droger

Ja du. Man kan tydligen säga rakt ut vad man håller på med, och då hittar PK-människor en obskyr liten "liknelse" som han _MÅSTE MENA VARJE GÅNG_. Double think.
Citera
2010-08-19, 17:41
Medlem
axelcarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
Fast, det där med att "dela in folk i grupper med religion.." Det är lite BS med tanke på att illuminati vill att alla ska ha SAMMA WORLD RELIGION. De vill _KROSSA_ kristendomen (förutom katolicismen), så ifall du tycker det är helt fel med religion, så kan du gotta dig med att du står på samma sida som New Age/Illuminati/satanister!

Du har till viss del rätt men det känns som du missar helheten.

Religionerna är till för att skapa kaos, ur kaos kommer ordning.

Ur flera religioner kommer en religion. Genom att dela in folket i olika religiösa grupper kan man skapa konflikter och hat. Detta leder till krig, krig (kaos) leder till "stabilitet" (ordning), en religion.
Citera
2010-08-19, 17:41
Medlem
axelcarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuz
Det är foliehattarnas bästa argument. "Ni använder inte huvudet", "ni har inte kollat på tillräckligt många Youtube-klipp" eller "ni är hjärntvättade".
Du som använder din hjärna så bra, har det någonsin gått in för dig att vissa har letat upp en del "information", men tror fortfarande inte på det?

Du sa det själv - hur ska man hitta bevis för något som döljs för de utanför trappstegen.
Om det inte finns några bevis, varför är du då så övertygad om att Illuminati finns?

Glöm inte att ta på foliehatten!

Varför måste vi betala pengar för att vi ska få bo på jorden som vi fötts på?
Citera
2010-08-19, 21:16
Medlem
SLOBs avatar
Trams raderat. Skärpning.

/mod
Citera
2010-08-20, 14:36
Medlem
LFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokosha
Intressant...
Är i USA.
Har en god vän här. Han är från California. Bosatt under flera år i både New York City och Washington.
Mycket insatt i hip-hop och egentligen hela branschen, av flera anledningar. Bl.a. involverad på produktiv nivå.
Alltså, en person jag verkligen litar på, som inte skulle ljuga för mig.

Nämnde Illuminati för honom, men diverse fakta som individer i tråden har upplyst om/försökt upplysa om.
Min kompis skrattade högt och tydligt åt mig i säkerligen flera minuter.
Hans motfråga var om choklad verkligen var huvudingrediensen i brownie'n jag åt precis innan...

Jag tror dig verkligen.
Citera
2010-08-20, 14:38
Medlem
LFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Regissören Johan Söderberg påstår att han bara använder "lyckosymboler" som ska skydda de utsatta mot "Onda ögat". Istället använder han rent sataniskt symbolspråk. Det är som att säga att man använder vit magi mot svart magi. Det ena är inte bätter än det andra. Och om han inte är medveten om det själv, blir han en så kallad Nyttig idiot. Prescis som Kent, om de inte heller är insatta i vad deras musik används till.

Tyvärr har det nog blivit så i dagens musikklimat. En artist sjunger in någon annans låt, agerar framför en green screen och får sedan se resultatet långt senare. Om de ens bryr sig om att titta.

Artister har mindre och mindre att säga till om. De får bra betalt för att dansa och sjunga framför 10.000 personer som befinner sig i massuggestion. Många artister nöjer sig med det.
Källa på intervju med regissör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in