2010-11-28, 12:18
Medlem
Eshmooties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Så äggattacken i Västerås var ett av intagningsproven eller vad?

hahahhaha , det var säkert så!
Citera
2010-11-28, 13:09
Medlem
arndidits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
Alla stora artister är det basically. Eminem, Jay-Z, Beyonce, Rihanna, White Stripes etc..
Också kallade "skivbolag" :O
Citera
2010-11-28, 17:48
Medlem
Det är så sjukt kul att läsa sådana här trådar, då folk verkligen går in för det och gör sina egna långsökta teorier. Visst visst, de kan stämma och till och med vissa personer har tillochmed övertygat mig om vissa teorier.
Keep it up guys! Alltid lika kul att läsa !
Citera
2010-11-28, 19:24
Medlem
medical_growers avatar
För det första så går man inte med i illuminati. Man föds i rätt familj som kommer från någon av ett antal hårt kontrollerade blodlinjer som sträcker sig flera tusen år tillbaka och drillas från födseln för att minimera uppenbara säkerhetsrisker. För det andra så blir du blåst om du blir ilurad något annat och du kommer med största sannolikhet att sluta upp som en mänsklig motsvarighet till ett batteri eller på sin höjd någon slags lägre springpojke utan minsta chans att klättra i hierarkin.

För det tredje så finns det inget "svenska delen av illuminati" eftersom grejen med landsgränser och etnocentriska värderingar inte är något som hör till deras agenda. Dom agerar på global skala och landsgränsen ses som den artificiella konstruktion den är.

Och för det fjärde så...
Eh, fuck it. Vafan hänger jag i den här delen av flashback för? Jag drar mig tillbaka till cannabisdelen.

Citera
2010-11-28, 20:12
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eshmootie
hahahhaha , det var säkert så!
Och nästa test var att visa prov på sina mad internet skillz!
Citera
2010-11-28, 20:25
Medlem
skulle inte förvåna mig ifall det visade sig att hon är en utomjording med en jävligt dålig människodräkt..
Citera
2010-11-28, 20:45
Medlem
Att kissie skulle vara medlem i illuminati r nog det mest skrattretande jag läst på ca 10 år.

Förövrigt så är hon faktiskt jävligt ful
Citera
2010-11-28, 21:13
Medlem
Ni kan glömma illuminati för det dog ut sent 1700-tal. Men det kan va något annat i stil med "new world order" som har något med musik industrin att göra. Men jag tycker ni kan exkludera illuminati
Citera
2010-11-28, 22:56
Medlem
Jag är med i Illuminati sen i våras. Nån som vill veta nåt särskilt?
Citera
2010-11-28, 23:08
Medlem
Assynjas avatar
har tyvärr inte läst igenom tråden orkade inte läsa 31 sidor.. Men ni borde veta att illuminati inte är nån jävla satanistisk grupp.. De startade Illuminati för att dom trodde på vetenskapen och inte kyrkans teorier end of story.. inga jävla satanister..
Citera
2010-11-29, 00:02
Medlem
Xrateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rustred
Jag är med i Illuminati sen i våras. Nån som vill veta nåt särskilt?

Har ni en klubblokal?
Citera
2010-11-29, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uddart
Ni kan glömma illuminati för det dog ut sent 1700-tal. Men det kan va något annat i stil med "new world order" som har något med musik industrin att göra. Men jag tycker ni kan exkludera illuminati

Dagens illuminati = Bilderburg group!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in