• 1
  • 2
2009-01-27, 19:42
Medlem
Custom_mades avatar
Fungerar postafen(någon sorts åksjuketablett som hjälper mot illamående) mot illamående och spyende på fylla/opioider/opiater/hbw?

Hur långt innan ska man ta dem, och hur mycket?
Citera
2009-01-27, 19:46
Medlem
fells avatar
fungerar

Fungerar mkt bra, ta en till två typ en halvtimme innan inmundigandet av "huvudrätten"
Citera
2009-01-27, 20:02
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fell
Fungerar mkt bra, ta en till två typ en halvtimme innan inmundigandet av "huvudrätten"

Vad menar du då? Alkohol, opiater? Jag tog med HBW mest för att jag älskar ruset, men avskyr den ihållande magkram(illamående) i början och slutet. Detta illamående som är så jobbigt, och man mår i princip bara bra av att spy och om man då motverkar att spy men ändå mår dåligt så kan det bli grymt jobbigt.
Citera
2009-01-27, 20:24
Medlem
har bara provat mot opiater och det har funkat utmärkt
Citera
2009-01-27, 20:30
Medlem
fells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Vad menar du då? Alkohol, opiater? Jag tog med HBW mest för att jag älskar ruset, men avskyr den ihållande magkram(illamående) i början och slutet. Detta illamående som är så jobbigt, och man mår i princip bara bra av att spy och om man då motverkar att spy men ändå mår dåligt så kan det bli grymt jobbigt.

Opiater funkar det bra mot. Har även tagit det när jag tagit för mkt efedrin så det funkar där med.
Citera
2009-01-27, 20:34
Medlem
estecos avatar
Testa hur du reagerar på potafen innan du tar det i samband med annan narkotika/alkohol. Sen vet jag inte hur stark den lugnande effekten blir tillsammans med annat. Cocillana-etyfin (etylmorfin) kan sänka andningen farligt lågt om man blandar det med alkohol, så tännk noga efter innan du blandar sprit och medicin.

P.S. Själv blir jag bara trött av postafen, kan sova 18 timmar under ett dygn på två tabletter
Citera
2009-06-09, 21:22
Medlem
Förlåt om jag väcker en relativt död tråd men fungerade det med åksjuketabletter mot HBW's illamående?
Citera
2009-12-03, 18:52
Medlem
ill.e.gals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affieboi
Förlåt om jag väcker en relativt död tråd men fungerade det med åksjuketabletter mot HBW's illamående?

Det undrar jag med :/
Citera
2009-12-03, 22:27
Medlem
ill.e.gals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affieboi
fungerade det med åksjuketabletter mot HBW's illamående?

Ingen som hade svar på det? Behöver verkligen få veta det.
Hade tänkt testa hbw frön kanske i helgen..
men är inte så pepp inför illamåendet
Citera
2009-12-03, 22:28
Medlem
_abous avatar
Ja, det funkar bra.
Citera
2009-12-03, 22:54
Medlem
likeithards avatar
Konstigt nog fungerar det inte speciellt bra mot alkoholillamående, lite kanske men inte mycket.
Citera
2009-12-03, 23:03
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ill.e.gal
Det undrar jag med :/

Hur fan kan ni missa att ett av de endast tio posterna i tråden besvarar detta, men ni missar det helt?

Postafen hjälper vid kryptonintag i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in