2009-01-27, 19:14
Bannlyst
Hejsan.

För två dagar sedan så var jag inne och pillade bland NOD32:s inställningar och hittade att jag kunde stänga av så att NOD32 inte sökte igenom datorn vid start, inte sökte efter uppdateringar vid start och liknande.

Nu undrar jag, var sjutton var det som jag var och pillade?
Jag hittar inte var jag var, jag vill stänga av lite saker då det segar ner min dator.

Jag har varit inne bland inställningarna en hel del, främst igår, och letat men jag hittar det verkligen inte. Hjälp :>

EDIT: Jag hittade det nu under "Tools" och sedan "scheduler".
Senast redigerad av Enigmium 2009-01-27 kl. 19:38.
Citera
2009-01-27, 19:18
Medlem
TopStars avatar
Använd din PCs sökfunktion och sök efter "NOD32". Alla dina filer och mappar kommer att scanas. Hoppas du får fram nåt
Citera
2009-01-27, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopStar
Använd din PCs sökfunktion och sök efter "NOD32". Alla dina filer och mappar kommer att scanas. Hoppas du får fram nåt

Du har nog missuppfattat mig. Jag hittar nod32-exe:n. Det jag söker efter är var i NOD32:s inställningar hittar jag den inställningen där man kan ändra om NOD32 ska göra en virussökning då datorn startas och lite andra saker.
Citera
2009-01-28, 06:44
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Fast nu är det som så att bara för att en tråd handlar om antivirusprogram, så innebär det inte per automatik att det faller under IT-säkerhet, så därför flyttar jag den här tråden.

IT-säkerhet -> Datoranvändning - MS Windows

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in