2003-09-07, 09:15
Medlem
Sickboys avatar
Jag undrar om nån vet hur pass äkta Shanes world är? Med det menar jag om det verkligen är vanliga människor dom sätter på i vissa avsnitt eller om det är porrskådisar. Eller om det är uppgjort? (vissa avsnitt känns mer äkta än andra).
Lite av nöjet med programmet försvinner ju om det skulle vara uppgjort.
Vissa avsnitt känns mer äkta än andra också,

Nån som vet vart man lättast hittar fler avsnitt? Har sökt på DC++ men är svårt att hitta. Ingen som sitter på ett par avsnitt möjligtvis?
Citera
2003-09-07, 09:31
Medlem
Individ_Paddels avatar
Alla påsättare känner man ju igen från andra filmer, tjejerna är det inte riktigt samma sak med, men flera välbekanta där också. Allting lär ju vara arrangerat; Shane's world-serien är ju en storsäljare.
Citera
2003-09-07, 10:14
Medlem
I dom senaste College Invasion filmerna skulle jag tro att studenterna som blir avsugna etc är vanliga studenter. Dom filmerna har fått mycke' uppmärksamhet i USA så...

Ladda ner 32:an, finns på Kazaa och eDonkey. Mycke' bra...
Citera
2003-09-07, 12:04
Medlem
Ladda shanes world 2 i den gör shane hennes enda dubbelmacka nånsin
Citera
2003-09-07, 13:31
Medlem
Shane är härlig. Tyvärr ser hon rätt sliten ut i de senare filmerna där hon är med. Droger? Men Shanes serie av filmer och Buttmans bästa filmer är nog mina porrfavoriter. Skulle gärna vilja ha tag på "Buttmans Inferno" som gick på TV1000 på den gamla goda tiden.

Har däremot ruggigt svårt för all mainstreamporr (exempelvis filmerna från Vivid) och Privates urtråkiga filmer. De laddar jag överhuvudtaget aldrig ner. Europeisk porr suger överhuvudtaget. Det var dock lite bättre förr när Angelica Bella var i farten.
Citera
2004-11-18, 14:48
Medlem
Richmonds avatar
SW filmer

Är det någon som vet vart man kan köpa Shanes world filmer i Sverige förutom del 1-4 som finns på bestseller? Jag har hittat några här: http://www.vuxendvd.se/adultdvd.aspx men det finns ju hur många fler filmer som helst.

Hjälp nu!
Citera
2004-12-03, 19:40
Medlem
nån som vil seeda shane's world filmerna på piratebay?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in