2009-01-26, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XAntifaX
Ok, vi ska vara stolta över att våra kamrater golar varandra då de ändå är arbetarklass, som jag förstått det? Framgå det föresten någonstans att snubbarna kommer från arbetarhem mer än att två av dom är från Hammarkullen (om det nu är ett kvitto?).

De andra bor väl i ganska typiska medelklassområden?

Lästips till dig:
http://autonomakarnan.motkraftblogg....a-proletariat/
http://autonomakarnan.motkraftblogg....r-en-multitud/
http://autonomakarnan.motkraftblogg....-lite-gammalt/
Citera
2009-01-26, 18:14
Medlem
en golare är alltid en golare och ska behandlas därefter, det lustiga är att du "xantifax" uppenbart är något helt annat än antifascist, den slutsatsen drar man ganska lätt genom att läsa dina uttalanden, ett dåligt försök dedär

något jag tycker är lustigt är dock hur nasssarna så gääärna vill identifiera sina förövare, är inte det samma golarstyle? Jag personligen har aldrig någonsin samarbetat i en politiskbrottutredning något jag är stolt över, men hur är det med er nassar på info14? (och antifagolare förövrigt) skämms ni inte? era fucking råttor
Senast redigerad av Nuke 2009-01-26 kl. 18:17.
Citera
2009-01-26, 18:18
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuke
en golare är alltid en golare och ska behandlas därefter, det lustiga är att du "xantifax" uppenbart är något helt annat än antifascist, den slutsatsen drar man ganska lätt genom att läsa dina uttalanden, ett dåligt försök dedär

något jag tycker är lustigt är dock hur nasssarna så gääärna vill identifiera sina förövare, är inte det samma golarstyle? Jag personligen har aldrig någonsin samarbetat i en politiskbrottutredning något jag är stolt över, men hur är det med er nassar på info14? (och antifagolare förövrigt) skämms ni inte? era fucking råttor

Om någon mailar redaktionen med tips om var vissa personer uppehåller sig, vad säger att redaktionen skulle vidarebefodra denna information till polisen?
Citera
2009-01-26, 18:21
Medlem
unvisibleguySWEs avatar
fy fan va läskigt, det här är ju rena maffiaverksamheterna.. "förrädare" haha
Citera
2009-01-26, 18:27
Bannlyst
Citat:
Att den "häftiga" filmen från aktionen är en överspelad, hemmagjord porr-rulle är heller inget att hänga i granen?

Vadå? Får folk som knullar inte spela in det på film? På vilket sätt skulle det vara något, som du uppenbarligen vill göra det, jättehemskt för en röding?
Citera
2009-01-26, 18:30
Medlem
Ezzelinos avatar
Afrikanen som inkallades av syndikalisterna för överfallsmisshandeln (eller mordförsöket) vittnar ju på ett roande sätt om hur "den ledarlösa antifascistiska aktiviteten" i verkligheten bedrivs:

Citat:
"---Makou pekar också ut syndikalisten Oscar Madden som ledare för attacken. På frågan hur han kan veta det lägger han alla korten på bordet så inga missförstånd sker.
-Han sa att det är han som är Oscar, och berättar för oss vart vi skulle gå och vad vi skulle göra.

makou-Det är vad jag säger som gäller, berättar Makou att Oscar ska ha sagt, till polisens förhörsledare.

Makou skyller sin delaktighet på Adrian och säger att han ”bara hängde på”. Han hjälper även polisen med signalement på bland andra Oscar.

-Alla lyssnar på mig och gör som jag säger, sa Oscar när de började gå mot bussamlingen enligt Makou.---"

Den blandmissbrukande råttan Björn Forsell (dömd för en gängmisshandel av en tonåring som bar en Torshammare om halsen) och den auktoritäre gängledaren Oscar Madden bör ha anledning att ångestsvettas i den nära framtiden - fotfolket som var inblandat är som sagt mest sorgliga typer, vars närvaro vid attacken tydligt visar hur få AFA-och RF-aktivister som finns att uppbåda i Göteborg.
Citera
2009-01-26, 18:30
Medlem
Mellanbrors avatar
Citat:
Och där kom den gamla dängan, den funkar alltid så fort det höjs interna kritiska röster.

Det där bekräftade bara vad han just sa.

Jag undrar också vad som är det spektakulära, man klarar ju inte ens av att källhänvisa sina citat till förundersökningar.

Och inget häpnadsväckande avslöjande om den enda man lyckas belägga är RF-aktivist.

Det enda man har är några killar i 17års åldern som på sin första grej anhålls av snuten och bryter ihop. Inte så saftigt där heller.
Citera
2009-01-26, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbror
Det där bekräftade bara vad han just sa.

Jag undrar också vad som är det spektakulära, man klarar ju inte ens av att källhänvisa sina citat till förundersökningar.

Och inget häpnadsväckande avslöjande om den enda man lyckas belägga är RF-aktivist.

Det enda man har är några killar i 17års åldern som på sin första grej anhålls av snuten och bryter ihop. Inte så saftigt där heller.

Eller nja, flera av de inblandade vittnar ju om att de vart med flera gånger innan.

btw alla är nassar.
Citera
2009-01-26, 18:57
Medlem
Onekligen har saker skötts dåligt i GBG, inget snack om den saken. Praxis är att golare käppjagas ut ur stan men med tanke på de uthängda golarnas låga ålder och att det faktiskt delvis ligger på RF o AFA att förbereda nytt folk för såna här situationer så kanske de behandlas mildare.

Men det är ändå anmärkningsvärt att nazisterna tar upp det som en pinsam händelse för oss, när det som hände var att deras samling stormades, de sprang som små råttor och lämnade sin älskade ledare att mosas ner i asfalten. Från min synpunkt känns det spontant som mer pinsamt för dem, speciellt med tanke på de bizarra hundra backar läsk-förberedelserna.

Sen kan jag vittna om att Björn knappt dricker alkohol och defintivt inte knarkar, det måste vara nånting som info14 har fantiserat ihop under tjackruset. Om det inte är en fantasi så släng gärna upp en källa, för det står fan inte med i förundersökningen.

Edit: xAntifax, haha rolig snubbe du var då. Skicka vilken grupp du är med i till mig så ska jag kolla upp det, annars så kan du ju anses som ett totalt litet troll, men nu ger jag dig iaf chansen att bevisa att du är antifa.

Nationaldagen 2008 höll 7 Rfare stånd mot ett 100tal SMR med endast mindre blessyrer som resultat. Tänker äta upp min soffa när Göteborgs nassepack eller tjacktomtarna på info14s redaktion gör nåt liknande.
Citera
2009-01-26, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luxemburg
Onekligen har saker skötts dåligt i GBG, inget snack om den saken. Praxis är att golare käppjagas ut ur stan men med tanke på de uthängda golarnas låga ålder och att det faktiskt delvis ligger på RF o AFA att förbereda nytt folk för såna här situationer så kanske de behandlas mildare.

Men det är ändå anmärkningsvärt att nazisterna tar upp det som en pinsam händelse för oss, när det som hände var att deras samling stormades, de sprang som små råttor och lämnade sin älskade ledare att mosas ner i asfalten. Från min synpunkt känns det spontant som mer pinsamt för dem, speciellt med tanke på de bizarra hundra backar läsk-förberedelserna.

Sen kan jag vittna om att Björn knappt dricker alkohol och defintivt inte knarkar, det måste vara nånting som info14 har fantiserat ihop under tjackruset. Om det inte är en fantasi så släng gärna upp en källa, för det står fan inte med i förundersökningen.

Nationaldagen 2008 höll 7 Rfare stånd mot ett 100tal SMR med endast mindre blessyrer som resultat. Tänker äta upp min soffa när Göteborgs nassepack eller tjacktomtarna på info14s redaktion gör nåt liknande.

Haha fan vilket skönt inlägg!! Håller helt med dig.
Vad har egentligen hänt med Adam Hasselblom? Någon som vet om han hoppat av?
Citera
2009-01-26, 19:19
Medlem
http://antifa.se/index.php?p=1&id=230

Apropå att gola så ska väl nassarna inte höja rösten direkt, men det roligare är ju hur stackars Kevin försöker hoppa av och undertecknar mejlet till AFA med Kram /Kevin, haha priceless.
Citera
2009-01-26, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Den blandmissbrukande råttan Björn Forsell (dömd för en gängmisshandel av en tonåring som bar en Torshammare om halsen) och den auktoritäre gängledaren Oscar Madden bör ha anledning att ångestsvettas i den nära framtiden - fotfolket som var inblandat är som sagt mest sorgliga typer, vars närvaro vid attacken tydligt visar hur få AFA-och RF-aktivister som finns att uppbåda i Göteborg.

Jaja, alla rödingar i GBG ska ångestsvettas, priset kommer bli högt, ni glömmer aldrig osv. osv.
När kommer vedergällningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in