2009-01-26, 12:03
Citat:
Ursprungligen postat av Purk
Haha! Info14 har precis publicerat en otroligt pinsam artikel om er och allt ni gör som försvar är att sitta och gnälla och peka på att ni är fattiga, trots att nazister säger att ni är rika. Jag menar, varför ignorerar ni det inte bara? Ni måste väl förstå att det är roligare att fortsätta när folk märker att ni tar så pass illa upp.
Angående det elaka ryktet att den genomsnittliga vänsterrevolutionären skulle vara medelinkomstagande ungdom så vet jag att minst två neutrala undersökningar har blivit publicerade på nätet som styrker den tesen.
Angående det elaka ryktet att den genomsnittliga vänsterrevolutionären skulle vara medelinkomstagande ungdom så vet jag att minst två neutrala undersökningar har blivit publicerade på nätet som styrker den tesen.
Fast...vad var det pinsamma? Vilka "avslöjande" gjordes egentligen? Man lyckas i princip presentera några kids som hade vart på plats som blev gripna efter en aktion när man skulle "avslöja RF och AFA i Göteborg", och den/de som faktiskt, enligt i14s egna artikel, verkar ha varit "gamla i gemet" lyckas man inte ens publicera bilder på. Hur jävla bra research är det?
Det pinsamma i frågan är artikeln i sig. "En grävande nyhetstjänst i sanningens namn" som mäktar med att klippa och klistra från förundersökningsprotokoll, som dessutom är offentliga, är inte särskild "grävande" och så knepigt att få tag på. Uppenbarligen lider man dock stora svårigheter med att lyckas få tag i bilder på folk som, enligt vad i14s artikel ger sken av, ska ha varit aktiva flera år! Jävla amatörlallare, skulle jag kalla det. Ett tips till Lindahl, Vesterlund, Eriksson och Jacobsson med resten är att skippa det vita för ett tag och jobba lite.