Citat:
Ursprungligen postat av hoffie
purk din skurk, vad är det för fördomar?
Läste ditt inlägg och tog en dusch medan jag funderade på vad som rimmar på "hoffie". Jag kom fram till att det roligaste jag kunde hitta på var
poffie, men det var inte tillräckligt roligt, så jag ska fortsättningsvis kalla dig, precis som du heter,
hoffie. Även om jag har för mig att du var väldigt drogliberal.
Det jag syftade på var väl först och främst att hans stavning och retorik är ungefär som en normalbegåvad människas är under lågstadiet:
Citat:
de som golat som nämnts i artikeln har idag ingenting med autovänstern att göra av uppenbara anledningar sen hur många av de som blivit utpekade men inte dömda som kommer hoppa av är inget du kommer få något svar på om du inte har väldigt fina källor och det tror jag inte att du har.
Jag fick mina även fördomar bekräftade då han har en usel debatt-teknik som inte är lämpad för publika forum, då han lämnar sig själv helt "öppen och sårbar" för motargument så att säga. Lägg även märke till den aggressiva retoriken som används när julius frågade en allmän fråga, riktig besserwisser och ingen jag frivilligt skulle vilja umgås med.
Som svar på kommande frågor: Ja, jag läste psykologi A under gymnasiet.