Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Wtf? Vad gjorde du egentligen? 192 CS under 53 minuter som en physical DPS? Sprang du runt och yra i jungle eller?
Nej, jag lanea rätt så länge i mitten..Fick många creeps på grund av att han jag mötte i mitten var väldigt passiv och han fick knappt några creeps själv..Sen sprang jag väl runt och tog lite buffar i mid game samt money dragon lite då och då..Sen tillbaka och lana för att samla på cash till nya items, sen teamfights så att de smällde om det..Kan säga att slutet var mycket push och defend för båda lagen, men sen fick vi folk som dca helt plötsligt...Och de kunde vinna pga det..
Kan tillägga att det var mitt första game som vayne med, men jag körde kanske inte så mycket dps...Jag satsade på att köra upp mitt hp till runt 3000+ , sen körde jag på attack damage till runt 300 och sen körde jag last whisper..Så var väl inte riktigt dps, men jag gjorde tung damage output iallafall..Sen hade jag fina critrunes så hade rätt höga crits med.
Fungerade rätt bra det också..Fast kanske inte det mest optimala sättet att lira vayne på.. hade rätt många assist och och mer frags än deaths iallafall så jag är nöjd