2011-04-12, 17:03
Medlem
haiguises avatar
ni som spekulerar om vilka champs som är gratis denna veckan..
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/League_of_Legends_Wiki
2011-04-12, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
jag hade lagt mina RP på 6300 ip champions eller rune page bundle, skulle nog inte slösa pengar på skins :P
Att köpa champions känns mer som slöseri. Förr eller senare kommer man inte att vilja köpa så många mer champions, då kommer IP:n mest att ligga och slösa. Jag har lite mer än 13k IP och vet inte vad jag ska göra med den, hehe. Låter den ligga där tills jag känner att jag behöver den.

Denna patch, jag undrar hur Heart of Gold-nerfen påverkar Soraka. Är Heart of Gold inte värt på henne längre? Eller är det fortfarande värt?
2011-04-12, 17:10
Bannlyst
2 timmar innan EU kommer upp. Kul.

19:00 alltså
Medlem
EU nere 2 timmar till... Vill fan ha XP för alla timmar jag förlorat -.-
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serul
Det är en ny rotation idag, var inne och lirade ett game imorse. Anivia, lee sin lade jag märke till i alla fall. Kan vara Cho'gath och shaco också.

Lee Sin, Malphite, Alistar, Nasus och Maokai var några av de nya.
2011-04-12, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Att köpa champions känns mer som slöseri. Förr eller senare kommer man inte att vilja köpa så många mer champions, då kommer IP:n mest att ligga och slösa. Jag har lite mer än 13k IP och vet inte vad jag ska göra med den, hehe. Låter den ligga där tills jag känner att jag behöver den.

Denna patch, jag undrar hur Heart of Gold-nerfen påverkar Soraka. Är Heart of Gold inte värt på henne längre? Eller är det fortfarande värt?

Jo sant, precis som du säger så kommer man tillslut ha alla champions man vill spela, alla runes osv, och då har man IP till ingenting, så då kanske det är bättre att köpa skins, känns dock inte jätte värt heller men men..spelar man inte så mycket och vill ha champions direkt utan att behöva vänta så länge så kan ju det va värt att köpa champions för RP, men man gör som man vill
2011-04-12, 17:19
Medlem
Verendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
2 timmar innan EU kommer upp. Kul.

19:00 alltså

Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Yttligare två timmar tills de kommer upp

kom ihåg att Riot har en tendens av att säga att servrarna kommer upp om x timmar så kommer dom oftast upp om x+2 eller x+5 timmar
2011-04-12, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Jo sant, precis som du säger så kommer man tillslut ha alla champions man vill spela, alla runes osv, och då har man IP till ingenting, så då kanske det är bättre att köpa skins, känns dock inte jätte värt heller men men..spelar man inte så mycket och vill ha champions direkt utan att behöva vänta så länge så kan ju det va värt att köpa champions för RP, men man gör som man vill

Tar ju dock en sådan jävla tid att farma 6k IP, särskilt när man bara har en polare att spela med. Ryssarna fyller ju resten av laget och då blir det oftast 50-70IP per match.
2011-04-12, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Tar ju dock en sådan jävla tid att farma 6k IP, särskilt när man bara har en polare att spela med. Ryssarna fyller ju resten av laget och då blir det oftast 50-70IP per match.

Jo, det är ju därför jag tycker att man kan köpa 6,3k champions för RP om man känner att det tar lång tid att få ihop så mycket IP, så kan man lägga all sin IP på runes direkt.
2011-04-12, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verendum
kom ihåg att Riot har en tendens av att säga att servrarna kommer upp om x timmar så kommer dom oftast upp om x+2 eller x+5 timmar

Det är väl sant, men någon gång måste de ju kunna hålla de dom säger
2011-04-12, 17:39
Medlem
Att servrarna skulle vara uppe klockan 18 känns inte helt rimligt då den sagda tiden är 11AM PST. I svensk tid är det 20:00. Sen brukar det ju kunna ta både en och två timmar extra när det är Riot som är i farten. Pallar fan inte alltså..
2011-04-12, 17:41
Medlem
Dem sa nyss på livestreamen att eu servrarna kommer att vara uppe om 1,5 timme!
Men kanske inte går så fort

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in