2009-09-11, 19:56
Medlem
kaff1s avatar
Är det bara jag som har problem med att få ner den nya patchen? rutan läggs ner när den är klar
2009-09-12, 00:26
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
uhm.. med R?

Jaha de är den som är ultimate, jo då används den friskt :P
2009-09-12, 00:52
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaff1
Är det bara jag som har problem med att få ner den nya patchen? rutan läggs ner när den är klar

Problem vettifan men det tar ju sjukt lång tid.
Minlaptop drar ner den i 2kb/sec och min stationära drar ner den i 21kb/sec men jag tycker den står still ändå.

Wtf?
2009-09-12, 16:27
Medlem
hur fan byter man namn på accet? heter atm typ sfjghirw9bejat90
2009-09-12, 21:17
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullmann
hur fan byter man namn på accet? heter atm typ sfjghirw9bejat90

Varför skrev du in det så till att börja med?

/ Har ingen aning om hur du bytar..
2009-09-13, 01:37
Medlem
Stoppables avatar
Shit jag spenderar helt för många timmar vid detta.
Jävlar vad kul det är
2009-09-13, 13:44
Medlem
The Crashs avatar
Märkte nyss att jag haft en closed beta key i 9 dagar

Ska prova det nu.
2009-09-13, 13:48
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Märkte nyss att jag haft en closed beta key i 9 dagar

Ska prova det nu.

Den låg i skräpkorgen gissar jag?
2009-09-13, 14:32
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Den låg i skräpkorgen gissar jag?
Absolut. 4 sidor bakåt.

Dock var spelet inget för mig. Provade spela mot en bot.. Alla items är ju sjukt OP. Köpte en sak som gav mig +4 mana varje gång jag gjorde en abillity. Stod i basen 5 minuter, kom ut med 1700 mana och kunde spamma mina saker.
Sedan så kan man använda potions medans någon slår på en.. Kanske inte så OP som det låter, men men.

Sedan vet jag inte vad ni tycker, men tycker ni inte att man får lite väl lite guld från gubbar?
2009-09-13, 14:56
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Absolut. 4 sidor bakåt.

Dock var spelet inget för mig. Provade spela mot en bot.. Alla items är ju sjukt OP. Köpte en sak som gav mig +4 mana varje gång jag gjorde en abillity. Stod i basen 5 minuter, kom ut med 1700 mana och kunde spamma mina saker.
Sedan så kan man använda potions medans någon slår på en.. Kanske inte så OP som det låter, men men.

Sedan vet jag inte vad ni tycker, men tycker ni inte att man får lite väl lite guld från gubbar?

Jag tycker först och främst du ska köra en riktigt match och testa ovan och se då!
Och visst, vissa Items är riktigt OP. Men då får man som spelare vara bättre och inte feeda ex Twitch så att han kan köpa en Infinity Edge efter 10 min..
2009-09-13, 14:58
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Jag tycker först och främst du ska köra en riktigt match och testa ovan och se då!
Och visst, vissa Items är riktigt OP. Men då får man som spelare vara bättre och inte feeda ex Twitch så att han kan köpa en Infinity Edge efter 10 min..
Tyvärr, kommer nog inte spela en riktigt match Gillar inte detta spelet, och även om jag skulle intala mig själv att jag gjorde detta, skulle jag ändå sluta upp med att jämföra detta med DotA.

Jag håller mig till DotA. DotA kommer aldrig gå under iallafall.
2009-09-13, 15:08
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Tyvärr, kommer nog inte spela en riktigt match Gillar inte detta spelet, och även om jag skulle intala mig själv att jag gjorde detta, skulle jag ändå sluta upp med att jämföra detta med DotA.

Jag håller mig till DotA. DotA kommer aldrig gå under iallafall.

Kör ett practice game och sluta whina nu Jag hade nämligen precis samma inställning som du. Nu sitter jag och drar ett game lite då och då när jag har tråkigt! Visst kommer jag ALLTID att tycka dota är roligare! Men va fan, någon match måste man lira!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in