2011-11-23, 13:33
Medlem
På tal om Garen, hur fan kontrar man honom? I vissa fall har jag mött någon som spelat honom sjukt bra, han blir i princip odödlig med massa armor. Brukar focusa på honom i början av varje game så att han inte får feed och det funkar till viss del om en noob spelar honom. Är inte äns lvl 30 ännu så har noob frågor. :P
2011-11-23, 13:38
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keeptalking
På tal om Garen, hur fan kontrar man honom? I vissa fall har jag mött någon som spelat honom sjukt bra, han blir i princip odödlig med massa armor. Brukar focusa på honom i början av varje game så att han inte får feed och det funkar till viss del om en noob spelar honom. Är inte äns lvl 30 ännu så har noob frågor. :P
Ah Garen, spin to win champ. Möter du honom solotop ska du öppna med clotharmor och 5 pots, men sen så kan man även denya hans skada i teamfights, champs som funkar bra emot garen är t.ex. vayne, alistar eller någon med stun, hans Q gör så han får increased movement speed vilket han använder för att initiata en fight, har man då någon som knuffar bort honom eller stunnar honom så kan ni förhoppningsvis focusa ad eller ap carryn istället för att garen facetankar allt
2011-11-23, 14:14
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne78
Hoppas du inte gör det för IP'n, du får mer genom att köra en custom mot bots ^^

Va?! Dom på Riotgames skrev att man skulle få en summa som skulle motsvara ett par timmars gaming ju, silka fitter^^

Visste för övrigt inte att man fick IP genom o nöta bots:P

Gjort mina 10 reports för idag iaf, vart ser man specifikt om man fått några poäng just för sin insats? Kommer blanda ihop dem med vanliga IP counten från games säkert...
2011-11-23, 14:17
Medlem
Kipdrordys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott
Va?! Dom på Riotgames skrev att man skulle få en summa som skulle motsvara ett par timmars gaming ju, silka fitter^^

Gjort mina 10 reports för idag iaf, vart ser man specifikt om man fått några poäng just för sin insats? Kommer blanda ihop dem med vanliga IP counten från games säkert...

För 5 behandlade games fick jag 25 ip....

Btw: dom ska släppa en ny champion Volibear och det första jag tänkte på när det var en isbjörn med armor var http://farm3.static.flickr.com/2166/2096798065_4433e63efa_o.jpg från en av Narnia filmerna :P

så jädra likt
2011-11-23, 14:21
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-Gott

Citat:
Ursprungligen postat av Kipdrordy

Btw: dom ska släppa en ny champion Volibear och det första jag tänkte på när det var en isbjörn med armor var http://farm3.static.flickr.com/2166/2096798065_4433e63efa_o.jpg från en av Narnia filmerna :P

så jädra likt
Får man IP av att reporta folk? Sen när då?

Tycker det är roligt att björnen heter Volibear, låter lite som Yogibear.
2011-11-23, 14:33
Medlem
Stoppables avatar
Ni som lirar Garen.
Kör ni honom som AD eller som Tank?
Tank känns ju värdelöst då han bara är just det i lategame.
Kör man däremot AD och går emot metagamet så blir han mer valid i lategame?
(Nej då menar jag Silence och Autoattacks, inte Judgement då den blir piss-kass-värdelös lategame)

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/garen-spin-to-crit-99504

Tycker den snubben tar upp väldigt många valid points.
2011-11-23, 14:47
Medlem
namerlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Ni som lirar Garen.
Kör ni honom som AD eller som Tank?
Tank känns ju värdelöst då han bara är just det i lategame.
Kör man däremot AD och går emot metagamet så blir han mer valid i lategame?
(Nej då menar jag Silence och Autoattacks, inte Judgement då den blir piss-kass-värdelös lategame)

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/garen-spin-to-crit-99504

Tycker den snubben tar upp väldigt många valid points.

Jag brukar spela ad fast ändå jävligt hårt.

Merctreads-Sunfire-hexdrinker-Warmogs-Atmas-banshees veil
2011-11-23, 14:57
Medlem
JoeVonCarters avatar
Vadå, får man verkligen IP för att reporta någon/några ? :O
2011-11-23, 14:58
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Nej, man får lite IP för att ta hand om rapporterna som kommer när någon annan reporterar folk.

Någon måste ju bedöma om det stämmer att en spelade feedade t.ex.
2011-11-23, 15:15
Medlem
Hur gör man för att ta hand om rapporter?
Citat:
Ursprungligen postat av Kipdrordy

så jädra likt
Är inte det där Guldkompassen?
2011-11-23, 15:24
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innebandyboi
Hur gör man för att ta hand om rapporter?

Är inte det där Guldkompassen?

euw.leagueoflegends.com/tribunal
2011-11-23, 15:39
Medlem
Zebbe47s avatar
Skulle ni satsa på BARA critical chance på gangplank? Asså, IGNA andra runor =P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in