2011-11-22, 14:51
Medlem
Platonfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
För er som inte har Tristana, skaffa hon nu!! eller om ni är osäker, så lovar jag er att ni inte kommer ångra er.
Varför? :O Har henne visserligen men vadå blir hon super buffad snart eller?
2011-11-22, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
För er som inte har Tristana, skaffa hon nu!! eller om ni är osäker, så lovar jag er att ni inte kommer ångra er.
Med tanke på att hon är gratis om man har Facebook så kan jag hålla med.

Och Alistar är också gratis om man har ett YouTube-account.
2011-11-22, 15:09
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platonfreak
Varför? :O Har henne visserligen men vadå blir hon super buffad snart eller?

För hon är en bra och rolig champ enligt mig. Ville bara tipsa er
2011-11-22, 15:22
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
"Edit: Jag glömde säga att ibland har man turen på sin sida och att alla idioter är på motståndarlaget, det är därför jag har lika många vinster som förluster atm.

Edit2: Det jag vill få fram är inte att elohell bara drabbar mig utan att det är många på min rating som drabbas utav detta. Hur bra man än är är det väldigt svårt att carrya 3-4 idioter."

Missade du detta eller?

Nej, jag såg din edit 1, och du tillvisdel förklarar dig.

Men det är också så att du inte har turen på din sida ibland.

Statistiskt sett har du sannolikheten för att ditt lag ska bli bättre på din sida. 4 idioter mot 5. och Elohell finns inte, det är liksom hela iden med ELO systemet. Må vara svårt att carrya 3-4 idoter. Men att "många på din rating drabbas av ELO hell" är en motsägelse i ett argument.

Din rating tycker du är elohell sen säger du att massor av människor på din elo inte bör vara där för att det är elohell?

Jag vill absolut inte försöka säga att du är dålig/whatever på att spela, du är antagligen bättre än mig. Men ELO-hell finns inte, allt som har med sannolikhet och logik motsäger sig det.

Att man använder argument som att idioter hamner i ditt lag, må så vara men det är samma sannolikhet att de hamnar på en plats i motståndarlaget. Och om du nu är i ett såkallat ELOhell är du bättre än de du möter/spelar med och då har du alltså bara 4 idioter med dig och 5 mot dig.

Och eftersom det här drabbar alla som har i det såkallade ELO-Hell så kommer alla som spelar röra sig uppåt och inte vara kvar i elohell, medan idioterna stannar kvar.

MEN enligt er som säger att elohell finns, så går det inte att komma ur det?

Så länge du vinner 51% av dina matcher så kommer du gå upp i ELO, sakte men säkert.
2011-11-22, 15:50
Medlem
faderTerrances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
http://www.esl.eu/eu/lol/go4lol/

Fast den är ganska stor.

Tack, att den är stor gör ingeting. Menade mer att jag inte trodde det fanns någon sådan, så att en mindre sida skulle räcka för mig!
2011-11-22, 15:54
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Till alla er IDIOTER där ute (ni vet vilka ni är) som säger att om man inte tar sig ut ur elo hell så är det för att man är dålig kan fan dränka er själva.

Ligger på en winstreak för första jävla gången på länge, lirar duo med en polare och vi carriar alla games, sen kommer vi till ett game, det första vi ser är.

"I will instalock teemo and troll, enjoy loosing your elo"

Vi hade inte sagt något utan han skrev det direkt gamet startade.

När han springer och dör vid torn gång efter gång så börjar vi undra, varför i helvette gör du detta?
Förklaringen: Han hade tidigare haft 1667 och bestämt sig för att börja jävlas med andra istället så han han trollpickat alla games, drygt 15-20st irad och förlorat med mening bara för att folk ska bli sura.

Printscreen för er tvivlare. Tog även med hans namn så ni vet när ni ska insta-leava ett game.
http://img822.imageshack.us/img822/2029/horabz.jpg

Det var det, troligtvis mitt sista inlägg i denna tråd, LoL är ett sjukt obalanserat spel som inte går att få någon njutning utav, tack och adjö.

Reporta för feeding så tas fallet upp i The Tribunal, han blir granskad av spelare genom chat logs och stats sen får han ban.
2011-11-22, 16:45
Medlem
Fallmans avatar
Mött typ 10 tryndamere nu eller spelat med.. iallafall, har han blivit buffad eller? för alltid när han spelar solo top så dominerar han. Eller har det blivit så att han inte har blivit spelad på ett tag och nu när han körs så kan ingen kontra han typ?

- Jag kör på 1300-1400 rating nivå. Och som sagt han får nästan alltid feed. Buffad ?
2011-11-22, 16:46
Medlem
http://euw.leagueoflegends.com/news/season-two-has-arrived
2011-11-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faderTerrance
Det är möjligt att detta redan tagits upp men orkar inte kolla igenom 2000 sidor. Finns det någon sida där man kan köra ladders/amatör turneringar?. Tänkte mig lite som "sperlarenan" eller mirc turneringarna som fanns förr i tiden när man körde CS. Någon svensk sida lär det ju inte finnas men tänkte mig en utländsk "underground" hemsida som inte är så stor? hittade inget vettigt på google.

http://competitive.euw.leagueoflegends.com/

deras helt nya sida
2011-11-22, 17:29
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman
Mött typ 10 tryndamere nu eller spelat med.. iallafall, har han blivit buffad eller? för alltid när han spelar solo top så dominerar han. Eller har det blivit så att han inte har blivit spelad på ett tag och nu när han körs så kan ingen kontra han typ?

- Jag kör på 1300-1400 rating nivå. Och som sagt han får nästan alltid feed. Buffad ?

använda exhaust, och spela t.ex Nasus eller någon annan med en bra slow, sen är det bara slowa honom i varje fight.

GG
2011-11-22, 17:48
Medlem
Mdenstores avatar
Hur kontrat man Vladimir och Kassadin i mitt på bästa sätt?
2011-11-22, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mdenstore
Hur kontrat man Vladimir och Kassadin i mitt på bästa sätt?

Vlad kontrar du genom att harassa han riktigt mycket early levels, han har sjukt lång CD på sin Q, healar knappt ingenting, gör inte mycket skada.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in