2009-09-10, 16:34
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddybear
Jag signade mig på denna sidan https://dyn.goa.com/registration_lol.php?partner=en_ls1_%20a_beta%20lo l_0709

Där är det fortfarande öppet, eller öppet igen för 2 phase beta. Men är det samma som http://www.leagueoflegends.com/pages/beta_signup ?

På sistnämnda sidan är den closed.

Vet inte riktigt vad som är vad, eller om någon har en invite över så hade jag varit väldigt tacksam.

Den första är för den europeiska betan. Som jag faktiskt inte har större koll på, vet att dom skrivit på forumet om att folk ska gå över till den men jag har varit för lat för att orka det. Vet inte ens om den är igång för att vara ärlig Den andra för US betan.

Vilken är ni andra och lirar i?

Edit: Min favorit är Nunu, bra i hela gamet och grym om man lyckas bygga honom rätt!
2009-09-10, 16:35
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Den första är för den europeiska betan. Som jag faktiskt inte har större koll på, vet att dom skrivit på forumet om att folk ska gå över till den men jag har varit för lat för att orka det. Vet inte ens om den är igång för att vara ärlig Den andra för US betan.

Vilken är ni andra och lirar i?

europe skulle jag tro fick en invite av goa eftersom jag lirat warhammer
2009-09-10, 16:36
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaff1
europe skulle jag tro fick en invite av goa eftersom jag lirat warhammer

Okej. Får väl ta mig i kragen och hoppa över dit snart då!
2009-09-10, 16:37
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Simpelt sagt så är HoN en dota-klon medan LoL är ett nytt spel med andra heroes och abilities.
Ganska dålig förklaring.

LoL introducerar ett helt nytt system helt enkelt.
2009-09-10, 16:38
Medlem
Teddybears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr

Okej okej. Hur lång tid tror du det tar innan man får mail från dem? För som sagt den europeiska var ju öppen så där är jag reggad. Väntar bara på mail med min key så jag kan börja lira
2009-09-10, 16:58
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Ganska dålig förklaring.

LoL introducerar ett helt nytt system helt enkelt.

Ja. Inte särskilt annorlunda från det jag sa.
2009-09-10, 17:06
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Ja. Inte särskilt annorlunda från det jag sa.
HoN har också andra heroes och andra abillitys. Därför är det annorlunda.
2009-09-10, 23:21
Medlem
Stoppables avatar
Okej. Stoppabell adda mig om ni har lust att lira lite

Jag lirar med Sion, tycker han är rätt ball :P
2009-09-10, 23:31
Moderator
Snuffelbutts avatar
Vet inte riktigt vad jag lirar med! Jag kör som på alla andra spel i samma stuk (hon, dota) random hela tiden i början för att testa så mycket nytt som möjligt. Senaste matchen jag lirade blev seg som fan och höll på i 1h 20min eller något.

Fick brewden med pilbågen som ALLA alltid spelar av någon anledning. Vid lvl 10 hade jag 2/4/8 i stats, vid slutet av matchen hade jag 20/6/16 eller något, hon blev ett as när man kom in i lategame ^^ Lite dåligt med överlevnad, men va fan... Tråkig som fan var hon dock ^^
2009-09-10, 23:35
Medlem
Stoppables avatar
Kan ni inte lista alla era nicknames osv så man kan köra lite? Får exv inte in corpsecake, vet ej varför.
2009-09-10, 23:37
Medlem
Stoppables avatar
Tar det alltid 10-15min att få upp ett game vid denna tiden? Eller är min dator helt fucked idag?
2009-09-11, 00:00
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Tar det alltid 10-15min att få upp ett game vid denna tiden? Eller är min dator helt fucked idag?

Är servrarna tillbaka uppe igen? Aja, hinner inte lira ikväll! Jobb imorgon! Men nickar Snuffelbutt i LoL

Lördag - Söndag ska det nog finnas tid till ett par matcher.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in