2011-09-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Allvarligt. Spela inte jungel om ni inte vet vad ni gör. Jag kommer att för evigt hata er och de mödrar som krystade fram er ur deras jävla äckliga sköte för att sen tappar er på golvet med huvudet före och sen spelade fotboll med er som boll.

http://www.youtube.com/watch?v=stbYF6XpTYE
2011-09-11, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
http://www.youtube.com/watch?v=stbYF6XpTYE

Hahahahaha
Skrattade så jag föll ur stolen.

Dock så håller jag med om att man inte ska spela om man inte kan
2011-09-11, 23:52
Medlem
Traktorkraschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malyza
Hahahahaha
Skrattade så jag föll ur stolen.

Dock så håller jag med om att man inte ska spela om man inte kan
Man spelar ju normal för att lära sig roller man inte kan?
Eller ska man lära sig ganka mot bots som glömmer bort din existens så fort du går in i en buske.
2011-09-11, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shonne99
Yup, menar Mac-versionen. Om jag tankar W7 från TPB, kommer det att funka då? Behöver väl rimligen en massa serial codes och dyl.?

Citera istället för att få svar, nu läste jag ditt inlägg av en slump.

Ja, det kommer funka om du gör rätt. Jag har själv en MacBook som jag har 2 partitioner på, 206 GB till Win7 och 26 GB till OSX. Tankade från TPB och allt funkar perfekt. Se till så att du tankar rätt version (32- eller 64-bit), och att cracken fortf. funkar. Att installera skiten är inte svårt heller, bara googla på 'how to install Boot camp', typ.
En annan sak som är värd att nämna är att du inte kan öka storleken på din Win7 partition efter du har gjort den så tänk efter noggrant innan du väljer storleken på partitionen.

Kan även tillägga att alla spel som både har Mac och Windows versioner kräver sjukt bättre datorkomponenter då man kör spel i OSX om man vill ha samma prestanda som på Windows.
Senast redigerad av TheLazahYoda 2011-09-11 kl. 23:58.
2011-09-12, 01:47
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Kan även tillägga att alla spel som både har Mac och Windows versioner kräver sjukt bättre datorkomponenter då man kör spel i OSX om man vill ha samma prestanda som på Windows.

inte nödvändigtvis. World of Warcraft flyter på lika bra i OSX och Windows för min del. Minecraft flyter bättre i OSX. Det har inte med komponenterna i datorn att göra, snarare hur mycket pengar företagen lägger på att optimera spelen för OSX.
2011-09-12, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traktorkrasch
Man spelar ju normal för att lära sig roller man inte kan?
Eller ska man lära sig ganka mot bots som glömmer bort din existens så fort du går in i en buske.

Jojo, självklart ska man spela normals.
Men folk testar faktiskt nya gubbar i ranked...
2011-09-12, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Sen late game så blir le blanc värdelös
Det beror på hur bra du har spelat i earlygame Men i late är hon jävligt kass på alla sätt >.<
2011-09-12, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman
Tjena

Är en total nybörjare på LoL, och spelar inte seriöst eller nått.
Kör lite botar och kanske blir att testa på lite PvP snart.

Min polare vill köra mycket med Katarina och tänkte jag skulle spela support.
Så tänkte kolla med er vilken support som kan hjälpa henne mest och är relativ lätt att spela med.
Bryr mig inte om kills, vill bara inte dö hela tiden och feeda.
Gärna om ni har lite tips om items.

En annan fråga jag har är om det finns ett enklare sätt att köpa items. Har svårt att hitta de items ja vill spela med, så spenderar så lång tid framför shoppen.

Ta te.x Sona, sen sök på google "Sona build" och sen in på mobafire och ta den builden som blivit röstad bäst. Så gjorde/gör jag men anpassar efter motstånd
2011-09-12, 09:49
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Allvarligt. Spela inte jungel om ni inte vet vad ni gör. Jag kommer att för evigt hata er och de mödrar som krystade fram er ur deras jävla äckliga sköte för att sen tappar er på golvet med huvudet före och sen spelade fotboll med er som boll.

När ska man lära sig jungla hade du tänkt ? I ett cutom mot botar? ^^

Normal games är till för att träna upp sig och ibland i ranked så kan dom gubbar som du är bra med blivit bannade eller tagna och då blire som de blir.
2011-09-12, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Kört lite på mitt lowlvl acc på nordic och trollat lite med akali och garen. Tänkte jag skulle fixa 10vinster irad. På det 10nde gamet så förlorar jag.

Man kan säga att jag burit vartenda game innan med stats som 32/3/x 29/3/x 11/0/x osvosv

Är det nu man ska bli imponerad eller? Finns inget värre än folk med erfarenhet av ett spel som medvetet väljer att spela med/mot nybörjare för att "äga" dessa. Fy.
2011-09-12, 10:59
Medlem
Crrapperzbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Är det nu man ska bli imponerad eller? Finns inget värre än folk med erfarenhet av ett spel som medvetet väljer att spela med/mot nybörjare för att "äga" dessa. Fy.

+1
Detta beteende tillämpas väl oftast av folk som är extremt dåliga trots sin nedlagda tid på spelet.
Minns att när jag började spela så klankades det ständigt ned på en om man gjorde något fel. Dessa personer var självfallet idioter som gjort nya accounts för att "äga". Fan vad trött jag blir.
2011-09-12, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
När ska man lära sig jungla hade du tänkt ? I ett cutom mot botar? ^^

Normal games är till för att träna upp sig och ibland i ranked så kan dom gubbar som du är bra med blivit bannade eller tagna och då blire som de blir.

Finns custom games för att öva upp sig, ärligt talat förstår jag inte varför "normal" har fått den här stämpeln att man får göra lite vad man vill där för att det inte är ranked? Det är ju just därför det finns custom games, man skapar ett game som man kan döpa till "Im testing new champs".

Jag menar, det finns ju ett ELO system för normal också enda skillnaden är att riot för inte så länge sedan tog bort ratingen för det, för 1 år sedan så fanns det ju synlig ELO på normal också.

Jag slutade spela League för att spelet blivit för stort och för att det fortfarande är gratis, jag har sett det förut och jag ser det igen. Största skillnaden är ju att nu tvingas man samarbeta med parasiterna också.
Senast redigerad av Dsndss 2011-09-12 kl. 11:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in