2011-09-11, 19:02
Medlem
Beys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tetle
Om vi nu ska förnedra polacker kan du väl komma och träffas med mig och förnedra mig på ritktigt och inte skriva massa skit på flashback. Det finns idioter i varje land som inte vill eller kan snacka engelska så sluta va patetisk och acceptera att alla är inte lika perfekta som dig.

//Tetle
Det är väl fan inte så att jag sitter och skriver i integration och invandring eller? Grejen är att jag generaliserar väldigt grovt som du borde märka. Men jag har fan förlorat 10 games i rad nu för att öststatare har fuckat gamet. Sluta va patetisk och skriv att jag ska säga det till ditt ansikte IRL för det kommer inte hända av olika skäl. Herregud.
2011-09-11, 19:05
Medlem
Beys avatar
Citat:
Tar inte åt mig, vill bara att snorungen ska lära sig att man inte snackar skit genom internet
Oj, förlåt mig. När upphörde detta? Trodde det var universellt accepterat att folk skriver av sig på nätet. Men jag har väl fel. -.-

Och att kalla någon snorunge när man själv är 18 är som att kalla en 30åring gammal gubbe. fuckin hell
Senast redigerad av Bey 2011-09-11 kl. 19:09.
2011-09-11, 19:06
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Tar inte åt mig, vill bara att snorungen ska lära sig att man inte snackar skit genom internet

Det verkade iaf som det men vem snackar inte skit på internet? Aja det där kändes offtopic...

OnT: Kommer dominion den här veckan tror ni?
Senast redigerad av Mango123456 2011-09-11 kl. 19:11.
2011-09-11, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bey
Det är väl fan inte så att jag sitter och skriver i integration och invandring eller? Grejen är att jag generaliserar väldigt grovt som du borde märka. Men jag har fan förlorat 10 games i rad nu för att öststatare har fuckat gamet. Sluta va patetisk och skriv att jag ska säga det till ditt ansikte IRL för det kommer inte hända av olika skäl. Herregud.

Tycker också det är extremt jobbigt om man har tex 1 spanjor i laget och även om ingen annan förstår språket så ska den sitta och skriva på spanska hela jävla matchen när ingen fattar nånting. Då blir man tyvärr tvungen att ta ignore

Tvekar starkt på att Dominion kommer denna patchen, blir nog den efter eller när Season 2 börjar.
2011-09-11, 19:09
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

Vet du ens hur internet fungerar? Haha. nä du lilla polack då får du nog fan bege dig från detta forumet om du inte tål lite förolämpningar.

Det finns förövrigt enormt mycket idioter som snackar sitt egna språk osv men jag ser hellre att de snackar än inte säger ett ord.
Varför?
För då kan man iallafall förstå någorlunda vad de menar, jämfört med en stum jävel.
2011-09-11, 19:10
Medlem
Stoppables avatar
De va som fan....

"Your position in queue: 1"
Tog dock 2minuter innan jag loggades in.

Varför var de kö?
Serven nere precis eller?
2011-09-11, 19:12
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
De va som fan....

Varför var de kö?

Nä, den har varit uppe. Men jag brukar få kö ibland på west också det brukar inte stå att jag är i position 1 från början då dock.
2011-09-11, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
De va som fan....

Varför var de kö?

Söndag och det är kväll = alla spelar
2011-09-11, 19:15
Medlem
endymions avatar
Kört lite på mitt lowlvl acc på nordic och trollat lite med akali och garen. Tänkte jag skulle fixa 10vinster irad. På det 10nde gamet så förlorar jag.

Man kan säga att jag burit vartenda game innan med stats som 32/3/x 29/3/x 11/0/x osvosv
2011-09-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Det verkade iaf som det men vem snackar inte skit på internet? Aja det där kändes offtopic...

OnT: Kommer dominion den här veckan tror ni?

Tveksamt på att dominion hinner komma på 4 och ½ timme .
2011-09-11, 19:46
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av talibanIRL
Tveksamt på att dominion hinner komma på 4 och ½ timme .

Men runt onsdag menade jag :P
2011-09-11, 19:47
Medlem
Beys avatar
Citat:
Var väl lite bättre att skriva "öststatare " än polacker och ryssar. Du är fortfarande en liten snorunge för mig som inte kan hantera dina känslor och hålla käften. Om du nu är så jävla cool och ska kritisera och förnedra andra genom internet kan du väl komma och göra det irl också? Eller är du för feg för det? Sluta leka bra här på flashback, alla förstör games ibland.
xD Lägg ner nu för fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in