2011-09-09, 21:42
Medlem
MagicSpellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Jaha! Okej d: fan nu får jag nästan lust att streama mina äventyr med min tyske duo queuer i elo hell! haha...

Haha kör på =)

//Kon08
2011-09-09, 21:43
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicSpells
Haha kör på =)

//Kon08

Mjo fast nu kommer han inte online
2011-09-09, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicSpells
Haha kör på =)

//Kon08

Yupp! Kör på! Kollar om jag inte har något annat för mig
2011-09-09, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Därför att du har de runes du behöver och inte har något att lägga IP på förutom champs? Så är det för mig och de flesta andra som spelat relativt länge. Det är absolut inget fel att lägga RP på champs, fattar inte varför folk verkar tycka det. Dock blir det ju naturligt så att ju längre du spelat desto mer IP har du att lägga på champs eftersom du köpt de runor du vill ha. Jag t.ex. skulle aldrig lägga RP på något annat än skins.

Exakt men jag har inte alla runor till AD, AP, Jungel osv så jag köper champions med RP ibland, och det ger ju Riot pengar så dom kan utveckla spelet mer ^^)
2011-09-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
När du drar din kombo kör E > Q > W och inte W > Q > E. Vet inte hur många jag ser som kör det sistnämnda. Spelar du mid mot en Squishy så maxa E och W, Q endast för stun. That's how i roll när jag spelar honom och det går jämt bra.

Tack för tipset någon iteam build du skulle föreslå?

själv kör jag 3 dorans rings sedan bygger direkt rabadons!
2011-09-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Balansera Harass/Last hitting.
Sätt dina combos.
Fråga din junglare om du kan få en bluebuff.
Köp Dorans Ringar, bra early game.

Tack, jo jag köper 3 dorans early game
2011-09-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Huge-Nut
Exakt men jag har inte alla runor till AD, AP, Jungel osv så jag köper champions med RP ibland, och det ger ju Riot pengar så dom kan utveckla spelet mer ^^)

Att investera pengar i lol är värt, bara riot lär sig att hålla deadlines! Vi har nu väntat på magma chamber i över ett år.. hahaha.. men dominion kommer ju istället för den så det är ju bra ändå
2011-09-09, 21:50
Medlem
Nubolics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Det är väl inte alltid så där, men väldigt ofta. Fast jag har bara spelat alla de stora online spelen, men i alla Moba spel är det verkligen så att folk klagar 24/7 och flamear som aldrig förr. Händer en del sådant i WoW också, ett helt annat spel som dock suger numera är Tibia, där kan man inte direkt flamea eftersom det är en typ av MMORPG som inte är lika fast-paced som de andra, men som sagt det suger numera. Jag håller mig till LoL och om folk flamear så att jag blir galen /ignore xxxx

Visst kan man ignorera idioterna, men spelet, i min mening bygger på att du ska kunna kommunicera med laget. Pingar jag draken när jag vill att vi ska ta draken, vill jag ju att hela laget ska vara med, samma med Baron eller om en motståndare är ute på egna äventyr.

Tror nog jag förväntar mig för mycket och att solo queue, aldrig kommer bli mer en just, solo queue.
2011-09-09, 21:59
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Därför att du har de runes du behöver och inte har något att lägga IP på förutom champs? Så är det för mig och de flesta andra som spelat relativt länge. Det är absolut inget fel att lägga RP på champs, fattar inte varför folk verkar tycka det. Dock blir det ju naturligt så att ju längre du spelat desto mer IP har du att lägga på champs eftersom du köpt de runor du vill ha. Jag t.ex. skulle aldrig lägga RP på något annat än skins.

Jag har spelat i typ 2 månader
Har inte alla runor än, jag kör inte AP/AD och Tank runor utan jag ska ha specifikt till alla :P
2011-09-09, 22:22
Medlem
http://www.youtube.com/user/MegaCson#p/u/27/GB2nCQY-KAc

2011-09-09, 22:25
Medlem
Mango123456s avatar
Edit: Den kom tillbaka
Senast redigerad av Mango123456 2011-09-09 kl. 22:29.
2011-09-09, 22:33
Medlem
Stoppables avatar
"U fag gay muslim terrorist go fuck ur mother go hang urself"

Den frasen fick jag kastad på mig precis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här