2011-09-07, 21:18
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Dominion? Nu har jag inte varit aktiv på LoL på ett tag men är rätt säker på att det inte finns ute ännu.

Nope, dock kommer det väldigt snart. Inom en vecka. Skulle säga imorgon men har inte kollat upp det så mycket. Vet däremot inte vad han menar med '' det där '' som man kan ladda ner?
2011-09-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingo
Nope, dock kommer det väldigt snart. Inom en vecka. Skulle säga imorgon men har inte kollat upp det så mycket. Vet däremot inte vad han menar med '' det där '' som man kan ladda ner?

Nästa patch kommer nästa vecka, alltså ingen patch denna veckan, och dom har heller inte sagt något om att Dominion ska komma i den patchen men troligen så gör den det.
2011-09-07, 21:29
Medlem
Mango123456s avatar
Alltså ranked snubbe väljer taric och lanear med sin kompis sion, taric köper 0 supportive items, 0 wards, spelar med FLASH OCH EXHAUST jag orkar inte.. Sen sa jag att jag inte bör jungla för jag är ganska dålig på det, blir dock tvingad till detta.. gick bättre lategame för mig men inte de andra. En morgana som använder ulti när det är en ensam amumu och missar dark binding 24/7 jag orkar inte..!!!!!!
2011-09-07, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Alltså ranked snubbe väljer taric och lanear med sin kompis sion, taric köper 0 supportive items, 0 wards, spelar med FLASH OCH EXHAUST jag orkar inte.. Sen sa jag att jag inte bör jungla för jag är ganska dålig på det, blir dock tvingad till detta.. gick bättre lategame för mig men inte de andra. En morgana som använder ulti när det är en ensam amumu och missar dark binding 24/7 jag orkar inte..!!!!!!

nu har ju sion iofs blivit lite nerfad med stun duration men innan såg jag väldigt ofta sion + taric combo på bot som ägde rätt hårt :P
2011-09-07, 21:34
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
nu har ju sion iofs blivit lite nerfad med stun duration men innan såg jag väldigt ofta sion + taric combo på bot som ägde rätt hårt :P

Mjo men inte de här två.. inte för fem fucking öre
2011-09-07, 21:34
Medlem
Jag håller för tillfället på att tanka hem LoL och är väldigt exalterad att för första gången få prova detta spelet.

Tar det långt tid att komma in i spelandet? Jag har spelat relativt mycket HoN och Dota!
2011-09-07, 21:36
Medlem
murpes avatar
Citat:

Dubbelstun öht kan suga. Klampa in en gång med Udyr solotop vs solotop... trodde jag. Dem var 2 i busken med stun och exhaust, jag dog kan jag säga. Dem fick tornet på 5 minuter och jag slutade med 2-10 i stats.
Normal dock som tur var, men det var sjukt jobbigt.
2011-09-07, 21:59
Medlem
Stoppables avatar
Nu är inte matchen slut än...
Men en Mundo som har 0-12-0 23minuter in i matchen.....
En Caitlyn som har 90 CS efter 30min.
En Brand som har 88 CS efter 30min.

13 kills
vs
36 kills

Nu vill jag också gå ner och sätta mig i bilen och lyssna på musik som någon annan hade gjort....

Ranked:

Irelia/Rumble/Annie/Corki/Jarvan

INGEN jungler.

Detta kommer gå så bra så....

Inte en jävla suck hur de gick till men vi vann.....
31 vs 13 kills...
hmpf...
Senast redigerad av Stoppable 2011-09-07 kl. 22:33.
2011-09-07, 22:00
Medlem
behöver en spelare till 5v5 Ranked!
2011-09-07, 22:05
Medlem
LordBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thanksagain90
Jag håller för tillfället på att tanka hem LoL och är väldigt exalterad att för första gången få prova detta spelet.

Tar det långt tid att komma in i spelandet? Jag har spelat relativt mycket HoN och Dota!

Nej det tar inte direkt lång tid, som gammal HoN spelare så var jag hyfsat bra mina 5 första matcher, det som tar tid är ju att lära sig alla heroes..
2011-09-07, 22:07
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:

Antagligen inte! Började med LoL efter HoN betan och DotA kom in i det direkt!
2011-09-07, 22:18
Medlem
Citat:

Om du har spelat HoN och Dota innan vet du ju hur spelet fungerar helt okej antar jag, det svåraste är väl att lära sig alla olika champions vad dom kan göra osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in