2011-09-02, 02:08
Medlem
Mystiqes avatar
Detta för sjuk, 38vinst 4-5förlust på 2dagar.....har turen vänd eller är fanimej Talon som e så jävla underbar
2011-09-02, 08:00
Medlem
Aristocratss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Detta för sjuk, 38vinst 4-5förlust på 2dagar.....har turen vänd eller är fanimej Talon som e så jävla underbar

Jag har väl förmodligen bara spelat mot talon som inte kan spela, för jag tycker han varit dålig de game jag mött honom i.

Tryndamere > Talon

Det är förövrigt jävligt underbart att spela Veigar mot någon som AP horat i sin build... (typ AP Shaco) osv...
2011-09-02, 09:33
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxz
Lirar du support eller mer offensiv AP-build?
Support såklart, allt annat är idiotiskt, blir man gödd med två stycken healing spells, varav en automatisk healar alla ens teammates så bör man inte spela den AP-build :P
2011-09-02, 10:51
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristocrats
Jag har väl förmodligen bara spelat mot talon som inte kan spela, för jag tycker han varit dålig de game jag mött honom i.

Tryndamere > Talon

Det är förövrigt jävligt underbart att spela Veigar mot någon som AP horat i sin build... (typ AP Shaco) osv...

Balanserad team, bra build och en tryn som springer för sitt liv med sitt rage....m.a.o. jagad haltande hjort =D
2011-09-02, 10:53
Medlem
Seruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristocrats

Tryndamere > Talon

Jag tror han menar att han spelar Talon själv, inte möter honom.
2011-09-02, 11:52
Medlem
the-gafferrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
I vilka kategorier?

Alla.
2011-09-02, 12:03
Medlem
Vad före drar ni för runer på Annie?

Jag har på senaste tiden börjat gilla ap / level runer mer än flat AP.

Började precis köra ranked, (kör mitt första as we speak) men det känns som att oftast börjar spelet inte innan level 6 ändå. Och efter 6 blir level runer bättre än flat runes.

Just nu kör jag med dessa runer på Annie

Gula: mp5 / level
Blåa: Ap / level
Röda: Flat magic pren
Quints: Magic pren, 2x flat AP

Men funderar på att byta till 2x ap / level quints istället. Vad tror Ni?

EDIT: Mitt första ranked game.

Har en Kennan i gamet som drar top solo, 2min senare.. first blood.. han drar mid lane oich förstör för mig.. 2min senare död igen. Dör 3 ggr till inom 10min och sen lämnar han. Kul spel.
Senast redigerad av TjurFitta 2011-09-02 kl. 12:14.
2011-09-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Vad före drar ni för runer på Annie?

Jag har på senaste tiden börjat gilla ap / level runer mer än flat AP.

Började precis köra ranked, (kör mitt första as we speak) men det känns som att oftast börjar spelet inte innan level 6 ändå. Och efter 6 blir level runer bättre än flat runes.

Just nu kör jag med dessa runer på Annie

Gula: mp5 / level
Blåa: Ap / level
Röda: Flat magic pren
Quints: Magic pren, 2x flat AP

EDIT: Mitt första ranked game.

Har en Kennan i gamet som drar top solo, 2min senare.. first blood.. han drar mid lane oich förstör för mig.. 2min senare död igen. Dör 3 ggr till inom 10min och sen lämnar han. Kul spel.

Jag kör ap/level i glyphs, manareg / level i seals, mpen i marks och flat ap i quintzz.
2011-09-02, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-gafferr
Alla.

Abilitypower; Orianna/Brand.
Jungler: Lee Sin/Nocturne.
Attackdamage: Corki/Caitlyn
Support; Sona/Alistar
2011-09-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Hur får du det till level 6 på AP quints? Jag får det till level 12. På level 12-18 är AP/level quints bättre, innan dess är flat bättre. När det gäller glyphs är AP/level bättre på level 6, men inte när det gäller quints. Det är därför många kör AP/level på glyphs och flat AP på quints.

Citat:
Är nog bättre att få lite extra styrka från level 1-11.

Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Attackdamage: Corki/Caitlyn
Jag håller inte med om Corki, Jag tycker Vayne/Kog'Maw/Tristana är bättre än Corki.
2011-09-02, 13:36
Bannlyst
Arctic Caitlyn kommer släppas med PC Gamer (US) Oktober nummer som kommer ut 13 Sept till shoppar. Någon som vet nån nätshop som säljer tidningen, ingen prenumeration (stavning?) utan singel ex.
2011-09-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Jag håller inte med om Corki, Jag tycker Vayne/Kog'Maw/Tristana är bättre än Corki.

Det är inte så många som är bra med Corki bara, det är det. En bra corki som är riktigt bra på att träffa missiler och ha bra timing på stora missilier är väldigt stark.

Tristana är OK, hon har bra farm det gör henne intressant. Vayne är ett coinflip, antingen går det bra eller också går det inte bra, hon har ingen escape så mycket handlar om att allt ska gå rätt, samma sak med kog.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in